Gå til innhold

HPandre

Medlemmer
  • Innholdsteller

    64
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hei! Jeg har nå begynt å kjøre en 2-splitt, og det er med litt mer fokus på bryst og armer(i hvert fall for en periode). Syns jeg er for svak/liten på de områdene. Har dere noen formening om programmet jeg har satt opp? Dag 1 (Bryst, rygg og skuldre): Benkpress 5 x 3-6 Skråbenk 4 x 6-8 Dips 3 x 8-10 Cablecross 2 x 10-12 Push-ups 1 x 50 Bred roing 2 x 4-6 Stangroing 2 x 8-10 Hantelroing 2 x 10-12 Arnoldpress 2 x 10-12 Militærpress 2 x 10-12 Sidehev 2 x 10-12 Dag 2 (Biceps, triceps og ben): Chins 4 x 6 Bicepscurl stang 4 x 6-8 Preacher curl 3 x 8-10 Incline bicepscurl 2 x
  2. Skal du først bruke en app for å loggføre maten så anbefaler jeg myfitnesspal. Gratis og enkel i bruk! Men om du sliter med å få i deg dagsbehovet så ville jeg kjøpt et par kosttilskudd. En gainer/måltidserstatter for å få i deg karbs, og en bøtte med proteiner for å få dekka det behovet. Fettet kan du spe på fra tran, kokosolje eller nøtter. Sistnevnte er også rik på proteiner og plenty med kalorier. En neve, 30 gram, er fort 200kcal. Har selv gjort det på denne måten når jeg ikke helt har nådd dagsbehovet. Har spist gjennom dagen og så har jeg avsluttet med en shake med karbs og/elle
  3. Lå for en tid tilbake på 2600kcal og har justert meg sakte ned til der jeg skal begynne nå. Har valgt å lande på 1800 kcal med en fordeling på 30/35/35 (k/p/f). Det blir 135 gram med karbo, 158 gram proteiner og 70g fett. Er 36 år og rager 173 cm over bakken. Veier et sted mellom 76-77 kg. Har ei badevekt som måler fettprosenten og den mener jeg ligger rundt 20(!). (Får snart caliper i postkassa!) Har alltid trent fullkropp og det skal jeg fortsette med - 3 ganger i uka. Programmet kjøres 4x12-15. Prøver å klemme til med kardio/intervaller 1-2 ganger i uka. Ser dette bra ut med tan
  4. Burde bruke målebånd i stedet for badevekta, da sistnevnte ikke er til å stole på Du kan jo ha kvittet deg med fett og samtidig lagt på deg litt muskler... Vanninnholdet i kroppen gjør at du ligger "likt" på vekta etter 2 uker... Om du mener ting går for sakte så kan du prøve å justere ned kcal-inntaket med 100-200.
  5. Ja, det er vel sikkert ingen u-pris, for å si det sånn. Jeg får se om jeg kjøper meg Møllers, eller om jeg prøver Norsk Tran. Får vel sjekke innholdet kontra pris for å se hva som blir billigst! Takk for innspill, og oppklaring :-)
  6. Jeg fikk litt hakeslepp her om dagen når jeg tenkte å kjøpe meg en ny flaske med original Møllers Tran på Rema 1000. Når jeg så prislappen så la jeg den tilbake. Kan noen bekrefte, eller avkrefte, at den nå koster kr 103 på Rema 1000? Har ikke hatt anledning til å sjekke andre steder selv. Denne lå vanligvis på noen-og-80-kroner før, om jeg ikke husker feil. Eller hva er billigst for å få dekket behovet av fiskeolje?
  7. Har trent styrke litt til og fra det siste året, og har kommet frem til et helkroppsprogram jeg har begynt med nå. Jeg er en mann/gutt på 35 år, er 173 cm høy og vekta ligger på 73 kg. Målet mitt med treningen er å bygge mer muskler(øke i masse/volum). Kostholdet har jeg nogenlunde kontroll på, så det er ikke det det skal stå på. Kjører i dag disse øvelsene (antall sett): Knebøy (4) Benkpress (4) Dips (4) Pullups (4) Bred sittende roing (3) Arnoldpress (3) Supersett med Cabelcurl og Pushdowns (4) Spørsmålene er som følger: - På grunn av jobb så varierer det hvor ofte jeg får tr
  8. Fant dette fullkroppsprogrammet på Bodybuilding.com - Huge Online Supplement Store & Fitness Community!, og lurer på om det er noen som har noe å si om programmet? Det skal kjøres 2-3 ganger i uka, og pausene skal ligge på 30-60 sekunder. Målet er at jeg ønsker å øke muskelmassen. Har de siste månedene kjørt RYP i to runder. Først en runde med muskelvekst, før den siste ble forbrenning. Er bare litt usikker på hvilke av de to jeg skal kjøre. Kan være åpen for andre forslag, men det hender tiden er knapp, er skiftarbeider også, så derfor blir det 2-3 treninger i uka. Altså,
  9. Noen som har prøvd denne, eller vet om den inneholder noe som gjør den ulovlig i Norge? Bluebonnet Nutrition, Extreme Edge, Pre Workout, Muscle Recharging Stack, Savage Lemon Flavor, 0.66 lbs (300 g) - iHerb.com
  10. Jeg kan jo legge til at jeg har valgt å kjøre 1-2 runder med RYP. Har kjørt to "testdager" for å finne 10RM, så første offisielle dagen på programmet var i går. Føler meg pigg og klar for 6 harde/deilig uker! Takk til dere som har tatt dere tid til å svare på denne posten :-)
  11. Godt å høre at du har hatt et bra utbytte av RYP. Kjenner selv jeg blir mer og mer motivert for å komme i gang med dette opplegget Det virker til å bare høste positive tilbakemeldinger, så da gleder jeg meg til å se om jeg også kan komme godt ut av det. Har ikke bestemt meg 100% for øvelsene enda, men blir noe á la det Nicolai Hildre foreslo 5 innlegg lenger opp!
  12. Høres ikke så gæli' ut det du kommer med der, men har allikevel et spørsmål.. Skal autoregulering brukes på hver eneste økt, eller gjør jeg det den første økta i uka? Jeg antar at det skal gjøres hver økt, men vil bare forhøre meg :-) Vil nok legge inn en øvelse på biceps og triceps også, da jeg føler at armene er "små".. Går nok for et RYP-program først og fremst, så får jeg se hva som evt. kommer etter det.
  13. Hviket RYP-program ville du brukt da? Eller hvilke baseøvelser bør man legge til?
  14. SS er nok det som passer meg best, samtidig som jeg får "satt" baseøvelsene! Men ingen som har noen synspunkter rundt RYP(Release Your Potential)? Jeg er vel litt av den typen som syns det blir "kjedelig" å dra å trene for å kjøre 3 forskjellige øvelser.. Men mulig det passer meg midt i blinken når man først er i gang. Jeg er i hvert fall åpen for å prøve :-)
  15. Phat eller X-size blir nok litt for voldsomt for min del, dessverre!
×
×
  • Opprett ny...