Gå til innhold

Craze


heihade

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg noe PWO til styrketrening, men er litt usikker på hva som fungerer. Jeg har lest mye bra om craze, men er usikker på om det er ulovlig å bruke det, eller om det bare er ulovlig å selge det i Norge? Noen som evt har erfaring med craze?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den originale er ute av produksjon ja, men er ikke frenzy nesten det samme? Jeg er klar over at det er ulovlig å selge i Norge, men er det ulovlig å bruke det utenfor konkuranse? Vil jeg få noen som helst problemer om jeg blir tatt i en kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ulovlig, og hvis du har skrevet under en kontrakt med senteret ditt kan du bli utestengt for det.

Eller, kommer Ann på hvilket virkestoffer det er i da, men er generelt ulovlig i Norge med de fleste pwos fra USA.

Men tror ikke politiet i den forstand blir å bry seg nevneverdig, såe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt at den kommer gjennom hvis jeg bestiller fra EØS. Men hva er det verste som kan skje i en kontroll? Treningssenteret er medlem av antidoping norge, og de tolererer ikke doping. Men Frenzy er jo ikke doping(tror jeg), selv om det kan slå ut som amfetamin i en dopingkontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet under kontrakt med treningssenteret, så jeg får nok i verste fall advarsel da. Men er det noen som vet hvor stor sannsynlighet det er for at det blir stoppet i tollen? Vurderer å bestille fra Predatornutrition(England).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvordan skulle treningssenteret finne ut av det, jeg snakket om en dopingkontroll, på treningssenteret, som er svært lite sannsynlig, hvor de finner spor at stoffer som er nært beslektet til meth i blodet ditt.

Ville sagt av sjansen er der, det er mye mulig det kommer igjennom, ot det er mye mulig det blir stoppet.

Personlig ville jeg ikke tatt sjansen, men det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Predatornutrition er ei engelsk nettside som selger kosttilskudd. Har hørt at det er større sjanse for å få det gjennom tollen om det er fra et EØS land. Jeg er skeptisk til privatpersoner fordi man aldri kan være 100% sikker på hva man får. Innholdet i PWOet er nok trygt, hvis ikke ville det vært ulovlig utenfor Norge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Predatornutrition er ei engelsk nettside som selger kosttilskudd. Har hørt at det er større sjanse for å få det gjennom tollen om det er fra et EØS land. Jeg er skeptisk til privatpersoner fordi man aldri kan være 100% sikker på hva man får. Innholdet i PWOet er nok trygt, hvis ikke ville det vært ulovlig utenfor Norge også.

ReallY?

når til dømes i USA, der det er myndigehetene som MÅ BEVISE at et virkestoff er FARLIG - FØR man kan forby det, dette skjer gjerne måner/år etter et produkt har blitt lansert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der må mattilsynet påvise at det er farlig, og med et helt nytt tilskudd, tar det tid å gjøre studier, både kortids og langtids.

Du vet aldri hva du får i pwos heller, for der er jo alt propietairy blend eller hva enn de kaller det, aå du ikke vet mengde.

Det er ikke lettere å få det inn ifra england, det sjekkes uansett.

Edit:ninjaminator kom meg i forkjøpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...