Gå til innhold

Oppstramming og vektnedgang


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg trenger hjelp med hvordan jeg skal gå gå frem med trening og kosthold fremover.

Jeg er ganske blank, og trenger litt rådgivning og innspill :-)

Skal melde meg inn på treningsstudioet som ligger i nærheten, spinning drev jeg mye med før. Er det greit med 2-3 spinningtimer pr uke? Med regulert kosthold selvfølgelig..

Har hørt mye om T-rex fatburn tabeltter, og fikk dette anbefalt i kombinasjon med kosthold og trening. Noen som har erfaring med disse tablettene og effekten av de?

Skriver litt om meg selv..

Er 166 høy, 85 Kg, midjemålet (målt 1cm over navle) endte på 103cm ca.

Innser at dette er alt for mye, og at det må gjøres noe. Men etter en fødsel og p-piller som økte vekten, samt dårlig kosthold og null trening forstår jeg at dette er ene og alene mitt ansvar.

Er stort sett altetenede, men er ikke flink til å følge opp med kosthold og trening. Er veldig avhengig av å ha en partner som kan dytte og presse meg.

Derfor ønsker jeg at jeg en dag skal komme dit at jeg har kontroll på kostholdet og kan ta en treningstime alene. Uten å være avhengig av andre...

Målet mitt er å endre midjemålet til 80 cm eller mindre, ned 10-15 kg og stramme opp kroppen.

Med tanke på jobben min er det veldig viktig at styrketrening er den del av hverdagen min, så dette må jeg bare få til. Begynte idag med å måle cm, veie meg og loggføre en matdagbok slik at jeg ser litt selv hva jeg må endre på.

Setter stor pris på alle tips og råd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...