Gå til innhold

Proteinpannekaker, med kun tørrvare?


FRES

Anbefalte innlegg

En kan få kjøpt slike proteinpannekakemix hvor en adder vann i en shake og så rett i stekepannen.

Har noen en slik god oppskrift hvor jeg kan lage en egen større mengde slik?

Det er mange fine oppskrifter her med da gjerne med eggehvite, kesam etc.. Jeg vil ha i pulverform slik at jeg kan KJAPP KJAPP KJAPP (som i finn reklamen) lage meg så mange pannekaker jeg vil.. :rolleyes: Som 1scoop pulver + 1,5dl vann = 2 pannekaker (for eksempel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jeg vet... Takk for den.. men kunne gjerne tenkt meg en slik oppskrift :) Da kunne jeg som nå når jeg har lyst på få ordnet meg umiddelbart uten å vente 5dager på at det skal komme i posten, og jeg kan lage en mengde som blir oppspist før det går ut på dato :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg vet... Takk for den.. men kunne gjerne tenkt meg en slik oppskrift :) Da kunne jeg som nå når jeg har lyst på få ordnet meg umiddelbart uten å vente 5dager på at det skal komme i posten, og jeg kan lage en mengde som blir oppspist før det går ut på dato :)

Lag deg en pannekakeblanding, la den stå i blenderen i kjøpeskapet, så bare tar du ut blenderen og steker det ett par pannekaker da det passer. Sånn gjør jeg det, lager nok røre så jeg får ett par pannekaker hver dag i ei hel uke :)

Litt må man gjøre selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag deg en pannekakeblanding, la den stå i blenderen i kjøpeskapet, så bare tar du ut blenderen og steker det ett par pannekaker da det passer. Sånn gjør jeg det, lager nok røre så jeg får ett par pannekaker hver dag i ei hel uke

Veldig bra tips... om ingen har en tørrvareoppskrift er nok det noe jeg vil komme til å gjøre. Hva oppskrift bruker du som står en hel uke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra tips... om ingen har en tørrvareoppskrift er nok det noe jeg vil komme til å gjøre. Hva oppskrift bruker du som står en hel uke? :)

Mengder får du finne ut selv, men havregryn, egg, proteinpulver(vanilje), mager vaniljekesam, og kardemomme-krydder. Har hatt blandingen i kjøpeskapet 5-6-7 dager og stekt litt nærmest daglig, og de har smakt like bra dag 1 som dag 7 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...