Pippen Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Et godt eksempel på hva jeg spiser på en dag; Frokost: 2 knekkebrød - leverpostei og lettost lunsj: enten rent kjøtt eller en eller annen form for suppe og cottage cheese med syltetøy middag: håndfull grønnsaker( de blir av og til droppet), enten kylling, svinefilet, karbonadedeig eller biffkjøtt og sweet chili saus kvelds: havregrøt og eller 2-3 knekkebrød Jeg spiser sjelden: brokkoli, spinat, løk, sitrus, hvitløk, tåler ikke brød så godt. Jeg spiser også taco en gang i uken da med lefser. Alt sukkeret jeg får i meg er via syltetøy, bakverk eller godterier. Jeg får ikke i meg flytende kalorier. Men når jeg ser på listen kan det umulig stemme for hvis jeg hadde spist slik hadde jeg vel gått mer/fortere ned i vekt?.. og forresten, takk til dere som tar dere tid til å svare. Jeg setter stor pris på det. Uten å ha lest hele tråden eller hva det handler om, Sweet chili saus er det jo masse sukker i, hvis poenget var å unngå sukker... Syns jo at menyen din så ganske kalorifattig ut, hvis ikke du spiser mye annet i tillegg da. Meg har det hjulpet VELDIG å ha et basiskosthold som er balansert på proteiner fett og karbs. Jeg unngår alle kaker og godteri. Bruker sukrin og sukkerfritt syltetøy. Spiser av og til litt 70% sjokolade. Men følger sjelden/aldri noe søtsug. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29122-hjelp-da-jeg-bare-griner/page/2/#findComment-994512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
May Linn Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Uten å ha lest hele tråden eller hva det handler om, Sweet chili saus er det jo masse sukker i, hvis poenget var å unngå sukker... Syns jo at menyen din så ganske kalorifattig ut, hvis ikke du spiser mye annet i tillegg da. Meg har det hjulpet VELDIG å ha et basiskosthold som er balansert på proteiner fett og karbs. Jeg unngår alle kaker og godteri. Bruker sukrin og sukkerfritt syltetøy. Spiser av og til litt 70% sjokolade. Men følger sjelden/aldri noe søtsug. Ja jeg har lest på sweet chili saus at det er mye sukker i den. Min tanke har vært at tror det er sunnere enn saus og jeg syns fort det kan bli litt tørt uten. Dette er sikkert en vane sak, men jeg har blitt flinkere å kutte ned på chilisausen. Hvis det er med på å bidra til søtsuget må jeg bare slutte helt. men takk Pippen =) Pippen 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29122-hjelp-da-jeg-bare-griner/page/2/#findComment-994924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
May Linn Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Får ein søtsug av å erstatte sukker med søtningsstoff (stevia ol.)? Er det smaken og reaksjonen på noko søtt som genererer suget, eller er det ein fysiologisk (elns.) reaksjon i kroppen som kjem frå sukkeret? det er det jeg er litt usikker på. Jeg har stevia som jeg tar i smoothier og kesam men jeg tror heller det er craving på sukker og fett. Som noen har nevnt tidligere. Altså sjokolade, kaker, puddinger og godis. Uansett.. Cravingene har gitt seg litt. Jeg vet ikke helt hva det kommer av, men jeg griner iallefall ikke hver dag lenger =) Pippen 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29122-hjelp-da-jeg-bare-griner/page/2/#findComment-994929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.