Gå til innhold

Anbefalte innlegg

http://fitnessbloggen.no/5x5-med-autoregulering/

Jeg tenkte jeg skulle begynne med dette programmet, fordi det ser så gjennomførbart ut. Men så leser jeg her inne da, lettpåvirkelig som jeg er, og ser hvor utrolig mange øvelser folk bruker. Da tenker jeg at jeg umulig kan bli fit _nok_ med bare disse øvelsene, og legger på hip-thrust, bulgarsk utfall, dips.. Og så begynner jeg å tulle med programmet fordi det plutselig tar for lang tid. :-/

Noen som bruker dette programmet og kan dele erfaringer? Jeg er klar over at man skal trene kjernemuskulatur i tillegg, selvfølgelig. :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29120-erfaringer-med-5x5-med-autoregulering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjørt dette programmet noen måneder nå, og digger det!! :)

Men jeg bruker ikke autoregulering, har fast progresjon. Er få øvelser, men jeg merker at jeg trenger hviledagene for å hente meg inn etter en trening. Jeg kjører "versjonen" av programmet som har pendlay row som ryggøvelse på dag 1 og 3.

Jeg er i tillegg i et lite kalori-underskudd, så går sakte men sikkert ned i vekt nå som sommeren nærmer seg. Dette til tross, så løfter jeg relativt sett mer nå enn jeg gjorde på høyere kroppsvekt.

Verdt å nevne at jeg har lagt til 3 sett for biceps og 3 sett for kjernemuskulatur på dag 1 (til slutt i økten).

Også lagt til 3 sett for triceps og kjernemuskulatur på dag 3 (til slutt i økten).

Hva er målet ditt med treningen da? :)

Så bra! Det liker jeg å høre. :)

Målet med treningen er å bli strammest mulig på kortest mulig tid! Hehe ;) Jeg har et kortsiktig mål (tre mnd), men samtidig handler det mye om å finne noe jeg kan fortsette med, noe som gir resultater men ikke krever altfor mye tid. Men med dette programmet er det faktisk gjennomførbart med tre styrkeøkter i uka, i tillegg til et par-tre cardioøkter. Heia trening! (y)

Jeg legger også til litt: Hip-thrust en av dagene, bulgarsk utfall en dag, og dips i supersett med chins. I tillegg blir det noen mageøvelser innimellom.

Jeg har også levd på kaloriunderskudd en stund nå, og gått ned 5 kg på tre mnd. Men nå ser jeg mer tynn enn fit ut, så nå må det bygges muskler! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...