Gå til innhold

Fitnessbloggen - eneste stedet det er FLERE brukere på lørdags kveld :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kenneth Vassli
Har jo flytta nå da =) Så er litt større utvalg i Trondheim, heldigvis.

jeg kommer fra Kristiansund, ca tre timer fra Trondheim, å har aldri vært ut der :p vært så vidt oppom to ganger i "voksen" alder :)

Men er vell en del folk der, mye studenter virker det som ?!

jeg kommer fra Kristiansund, ca tre timer fra Trondheim, å har aldri vært ut der :p vært så vidt oppom to ganger i "voksen" alder :)

Men er vell en del folk der, mye studenter virker det som ?!

Ja, er veldig mye studenter! Fantastisk by med fantastisk uteliv =)

Sitter og hjelper en perifer venninne med tyroid-spørsmål...

Da kan jeg ikke hjelpe deg.

Gjest Kenneth Vassli
Ja, er veldig mye studenter! Fantastisk by med fantastisk uteliv =)

Da kan jeg ikke hjelpe deg.

Det tror jeg så gjerne på, mange kjente som bor der oppe, men aldri tatt meg "bryet" å dratt dit for å gå på byen :)

Annonse

Men jeg liker ikke fulle folk, så det begrenser litt lørdagsaktivitetene ;)

Dette, når en selv drikker går det forsåvidt greit, men ellers er fulle folk et slit å omgås med. Etter xx antall edru-turer på byen de siste årene, så legger en merke til hvor rart folk egentlig oppfører seg når de drikker. Det finnes jo såklart noen unntak, men de fleste oppfører seg som en helt annen person - og ikke i positiv forstand :p

Jeg la meg 11 i går kveld, våknet klokken 8 i dag og har jobbet med skoleoppgaver frem til nå. Vanligvis bruker det å bli litt senere på lørdagskveldene, men slike helger som denne er i grunn HELT fantastiske for en får så utrolig mye mer ut av dagene, samtidig som en våkner frisk og opplagt etter en god natts søvn :)

Gjest Jester
Seriøst : jeg DAUER :D Ikkje bra for en singel kropp som bare har draget på menn som IKKE trener!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=GObQ_VCGu6w

Om du skal sjekke ut så er det følgende:

Spartacus: Blood and sand er sesong 1

Spartacus: Gods of the arena kom etterpå men handlingen er før sesong 1 (pre-season på 6 episoder siden en skuespiller fikk kreft)

Spartacus: Vengeance er sesong 3 og kommer nå i slutten av Januar :)

Det er en perfekt slapp-av serie, mye gladvold, damer, og tøffere en toget folk :)

Spartacus: Gods of the arena kom etterpå men handlingen er før sesong 1 (pre-season på 6 episoder siden en skuespiller fikk kreft)

Det er en perfekt slapp-av serie, mye gladvold, damer, og tøffere en toget folk :)

Vinteren og våren er reddet!! :D :D

Ikke minst nakne menn!! woohoooo :p :thumbsup:

Annonse

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...