Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trur kanskje det var i mark. Men kjente ikke nåe efter den økten, kom seinare på kvelden.

Ikke uvanlig hvis det er mark...

Har ikke fått slikt selv, men har hørt at det der kan skje, ja.

Handler nok mest om at mark er jævlig sammensatt. For å sitere Tuba; Stram alt du har av muskler - alt - og dra skiten opp, vennlig, men bestemt.

Det som er lett å glemme er...noe... Og da får du det feigt igjen... Glemmer du å stramme deltoids og trapezius så blir det mye jobb for lats...

:(

Det går over!

:)

Ikke uvanlig hvis det er mark...

Har ikke fått slikt selv, men har hørt at det der kan skje, ja.

Handler nok mest om at mark er jævlig sammensatt. For å sitere Tuba; Stram alt du har av muskler - alt - og dra skiten opp, vennlig, men bestemt.

Det som er lett å glemme er...noe... Og da får du det feigt igjen... Glemmer du å stramme deltoids og trapezius så blir det mye jobb for lats...

:(

Det går over!

:)

Ja jeg drar mark 2-3 ganger i uken, ja det tuba sier stemmer og det passer jeg på, men kan ha gott lit kjapt kanskje på ett av lyften.

Grattla med vel gjennomførd stevne :)

Annonse

Vil tro det er fullt mulig da jeg klarte å gjøre noe lignende selv for noen år siden. Trente ryggen og tok armhevinger etterpå, mange armhevinger og tydeligvis ble det for mye for latsen. I løpet av kvelden og dagen etterpå hadde jeg så vondt at jeg ikke klarte å bevege armene, så jeg dro til legen, hvorpå han sa noe sånt som: Oi, her har det skjedd noe ja :p Var utrolig hoven og øm så jeg fikk smertestillende og beskjed om å ta det rolig. Etter ei uke eller to ble det bedre og jeg kunne tenke på å fungere normalt igjen.

Vil tro det er fullt mulig da jeg klarte å gjøre noe lignende selv for noen år siden. Trente ryggen og tok armhevinger etterpå, mange armhevinger og tydeligvis ble det for mye for latsen. I løpet av kvelden og dagen etterpå hadde jeg så vondt at jeg ikke klarte å bevege armene, så jeg dro til legen, hvorpå han sa noe sånt som: Oi, her har det skjedd noe ja :p Var utrolig hoven og øm så jeg fikk smertestillende og beskjed om å ta det rolig. Etter ei uke eller to ble det bedre og jeg kunne tenke på å fungere normalt igjen.

Ja enda er att jeg ikke er hoven, men er lit betre idag då:) har spist lit Voltaren i natt

Så det hjelpte lit, men trur jeg skall vente lit med atlasteinerne mine:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...