Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hvordan går det unge dame? :)

Så hyggelig at du spør :) Her går ting veldig mye bedre! :) Har begynt å trene igjen, og fremgangen jeg har nå er kjempe gøy! Helt utrolig hva hvile og mat kan gjøre! I forhold til vekt og matinntak har jeg hatt et STORT vendepunkt. Jeg har satt vekta bort fra badet, og har begynt å høre på hva kroppen forteller. Når den er sulten får den mat ;-) Jeg har holdt på såååå lenge med å mislike kroppen min, det er en helt sinnsyk forandring jeg opplever nå! Alt av tall er borte fra min bevissthet ( eller i alle fall nesten ;-) ) Jeg har rett og slett fått et helt annet forhold til kroppen min :) Men er et lite men dessverre, har funnet ut at jeg er allergisk for hvete og bygg....noe som medfører stor omlegging i hva jeg spiser. Nå er problemet at jeg ikke får i meg nok mat, fordi jeg har så lite kunnskap om hva som er bra og hva som ikke er bra... Jaja, det skal vel alltid være noe ;-) MEN jeg er en mye gladere jente, det er i alle fall helt sikkert!! :)

Fortsetter under...

Ser ting er på bedring, men er så gøy å snakke om seg selv at jeg slenger inn et lite innspill likevel.

Jeg var på kanten til å bli veldig overtrent for en del år tilbake. Mistet matlyst, sleit med søvn og ting ballet bare på seg. Jeg fikk tips om å ta tilskudd av karbohydrater, kjøpte meg ei bøtte og tok det 3 ganger dagen. Fortsatte med samme treningsmengde og etter bare et par dager merket jeg stor forskjell og energien kom tilbake. Nå skal det sies at jeg dreiv med idrett på ganske høyt nivå og at jeg ikke fulgte diett eller jobbet for vektnedgang.

Ser ting er på bedring, men er så gøy å snakke om seg selv at jeg slenger inn et lite innspill likevel.

Jeg var på kanten til å bli veldig overtrent for en del år tilbake. Mistet matlyst, sleit med søvn og ting ballet bare på seg. Jeg fikk tips om å ta tilskudd av karbohydrater, kjøpte meg ei bøtte og tok det 3 ganger dagen. Fortsatte med samme treningsmengde og etter bare et par dager merket jeg stor forskjell og energien kom tilbake. Nå skal det sies at jeg dreiv med idrett på ganske høyt nivå og at jeg ikke fulgte diett eller jobbet for vektnedgang.

Alltid kjekt å høre om andre som har vært i samme situasjon :) Det jeg sliter mest med akkurat nå er å få i meg nok karbohydrater. Har virkelig fått øynene opp for hva mat har å si for fremgangen i treningsøyemed, men også på livskvaliteten generelt. Nå driver jeg å jobber meg opp på det nivået jeg var på tidligere, med veldig mye trening. Litt kjedelig, men veldig nødvendig :) Tror at ved å ta det etter hva kroppen forteller, å øke treningen litt forsiktig, gjør at jeg vil være mye bedre rustet til å holde det tempoet jeg ønsker når jeg kommer meg dit :)

Annonse

Alltid kjekt å høre om andre som har vært i samme situasjon :) Det jeg sliter mest med akkurat nå er å få i meg nok karbohydrater.

Den perioden der hadde jeg en sånn superfrokost. Som ga iaffal meg en god start på dagen, selv om det kanskje ikke var like delikat som omelett eller whatever.

Havregryn

melk

proteinpulver

karbohydrater

kreatin

bon appetit:hilarious:

Edit: Postet min forsvant, vet ikke hva som skjedde.

Har vært veldig fan av havregryn, men tror at jeg ikke tåler det lengre...så nå er jeg et spørsmålstegn på morgenen ;-) har sikkert spist havregryn til frokost de siste 5 årene ;-)

Uten havregryn blir jeg blank. Det er en lifesaver. Frukt og yoghurt da kanskje. Donno :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...