jonas jacobsen Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Hei. Jeg har trent hjemme i rundt 1 år og på treningssenter i en måned snart. Trener med : 40-45 i benk 40-45 i knebøy 40-45 i markløft Trener styrke 5-6 ganger i uken og fotball 3 ganger i uken. Jeg er 172 høy og veier 61kg og er 14 år. Målet mitt er å bli veldig sterk og få bra kropp. Når det målet er nådd vil jeg nå nye mål og bli enda større. Jeg har litt problemer med hvilke øvelser jeg ska gjøre osv... Jeg vil ha effektive øvelser + variasjon og det sliter jeg litt med å finne. Jeg bruker kreatin, whey protein og bcaa som kosttilskudd. Spiser relativt sunt, prøver å holde meg unna snop og kun 1 glass med brus i helgene. Spiser havregryn til frokost lunsj: 3 skiver + 1 en frukt middag: kylling eller kjøtt til middag vaneligvis. kveldsmat/etter trening: 3 egg og noen skiver + frukt Så drikker jeg kosttilskuddene til rette tider:) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28879-treningsprogram-til-14-%C3%A5ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aequitas Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg antar du vil bli bedt om å slette en av trådene dine. Du kan sikkert ta bort tråden i "Styreketrening" om spørsmålet ditt handler om å få hjelp til å sette opp program Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28879-treningsprogram-til-14-%C3%A5ring/#findComment-983922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infa Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Hei. Jeg har trent hjemme i rundt 1 år og på treningssenter i en måned snart. Trener med : 40-45 i benk 40-45 i knebøy 40-45 i markløft Trener styrke 5-6 ganger i uken og fotball 3 ganger i uken. Jeg er 172 høy og veier 61kg og er 14 år. Målet mitt er å bli veldig sterk og få bra kropp. Når det målet er nådd vil jeg nå nye mål og bli enda større. Jeg har litt problemer med hvilke øvelser jeg ska gjøre osv... Jeg vil ha effektive øvelser + variasjon og det sliter jeg litt med å finne. Jeg bruker kreatin, whey protein og bcaa som kosttilskudd. Spiser relativt sunt, prøver å holde meg unna snop og kun 1 glass med brus i helgene. Spiser havregryn til frokost lunsj: 3 skiver + 1 en frukt middag: kylling eller kjøtt til middag vaneligvis. kveldsmat/etter trening: 3 egg og noen skiver + frukt Så drikker jeg kosttilskuddene til rette tider:) Ikke nødvendig å være så tights up når det kommer til diet, fleksibilitet er nøkkelordet. SS er et fint program, hvis du har rett teknikk i alle øvelsene vil du kunne mer en doble vekta i alle øvelsene selv med dårlig kosthold. Skomrulling er også fint, spis kanskje litt mer også, bygger ikke mye muskler og styrke på underskudd.(eller jo, men) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28879-treningsprogram-til-14-%C3%A5ring/#findComment-983924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.