Gå til innhold

Spørsmål angående kreatin


Jørgen123

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt på 17 år som skal starte med kreatin etter halvt år intensiv styrketrening. Jeg har i 5 uker nå prøvd å gå ned i fettprosent og å bygge muskler før en treningsleir vi skal ha. Så er spørsmålet om jeg burde begynne med kreatin en uke før leiren? Vil være så ripped som mulig, og har hørt at man legger på seg, dog bare at man får mer væske i kroppen? Vil ikke gå opp i fettprosent før leiren.

Kjøpte kreatinet fra proteinfabrikken, og dette er tydeligvis proteinfabrikkens eget kreatin. Noen erfaringer med det? Lurer også litt på dosering

På forhånd, takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kreatin er ikke et "mirakel produkt". du kan ikke regne med noe effekt til å bli rippa av kreatin på 1 uke. det er ikke mulig. Kreatin gjør ikke at man legger på seg, man får bare mer vann i kroppen

dosering- 1 scoop(5gram) per dag- ta det gjerne 45 min før trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge på seg 1-2 kilo er helt normalt pga vannet som samler seg:) Jeg har kreatin fra PF er og er veldig fornøyd (y)

Første uka kjørte jeg 20g som jeg fordelte på 2 doser. Litt smart å kjenne på hvordan magen reagerer. For min del merket jeg ikke noe annet enn at jeg begynte å drikke mer. Etter første uka tar jeg nå 10g daglig uavhengi om jeg trener eller ikke (y)

Eidt: Så nå at Eminator kom meg akkurat i forkjøpet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge på seg 1-2 kilo er helt normalt pga vannet som samler seg:) Jeg har kreatin fra PF er og er veldig fornøyd (y)

Første uka kjørte jeg 20g som jeg fordelte på 2 doser. Litt smart å kjenne på hvordan magen reagerer. For min del merket jeg ikke noe annet enn at jeg begynte å drikke mer. Etter første uka tar jeg nå 10g daglig uavhengi om jeg trener eller ikke (y)

Eidt: Så nå at Eminator kom meg akkurat i forkjøpet :p

im to fast for you :hungry: men det er som du sier- man øker 1-2-3 kg i antall kg, på kroppsvekta, men er bare vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...