Gå til innhold

Stille i konkurranse?


BananArne

Anbefalte innlegg

Hola! Har drevet og fundert litt... Ønsker et nytt mål å trene mot, mulig konkurranse. Ikke helt enda siden jeg jobber mye og har alt for mye trening egentlig til at jeg kan klare mye deff.. Men kanskje innen 1-2 år.

Jeg er dårlig når det kommer til klasser osv, men hvis jeg skulle stilt, kan noen si ca. klasse jeg måtte blitt med i? Er helt grønn på det der... Ligger bilder i loggen min (og avatar), og jeg veier 82 kg, 180 høy.

Og dere som stiller/har stilt, hvordan gjør dere det med treninga? Finner noen til å trene dere og sette opp kost, eller ordner dere alt selv? Bare må ha noe å gå etter... Blir student fra høsten av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nå er det slik i Norge at man må stille i høyde klasser feks -175cm, +175cm, og +180cm. når jeg ser på fysikken din så anbefaler jeg det å stille i Athletic finess.

Først starter de med kvartvendinger, dersom du kvalifiserer deg til finalen må du gjennom 3 fysiske tester som er roing,pullups og chins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...