Linn Skrevet 18. mars 2014 Skrevet 18. mars 2014 Er det flere enn meg som sliter med at sports bh'n sitter i veien for pulsbeltet? Hvordan løser dere dette? Eventuelt noen som har erfaring med treningstopper som har innebygget pulsmåler? Siter
Hjema Skrevet 18. mars 2014 Skrevet 18. mars 2014 Legger beltet under sportsbh`n, så sitter beltet bedre også Siter
Linn Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Skrevet 18. mars 2014 Jeg føler liksom ikke at det funker, puppene spretter litt mer enn det som er komfortabelt da Siter
Hjema Skrevet 18. mars 2014 Skrevet 18. mars 2014 Hmm, har jeg ikke tenkt over, men legger det helt under sånn at kanten med strikk/stramming kommer på utsiden om du skjønner? Men kan jo hende det funker for meg siden jeg ikke har allverdens til fordeler Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 18. mars 2014 Skrevet 18. mars 2014 Gjør som Hjema - stapper den under bh'n, så faller den ikke ned. Nå mangler jeg pupper, da, så slipper at det fucker opp noe. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.