Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her på forumet, i media og over alt får en inntrykk av at en ikke kan komme noen vei uten 100% dedikasjon. PTer presser stakkars begynnere til tårene spruter i beste sendetid på TV (og på senteret mitt). Havregryn og meg her og grønnsaker meg der!

Men tilbake til saken -60% innsats programmet. Min påstand er at de fleste i løpet av kort tid, 6-12-24 mnd kan komme i langt bedre form enn de drømmer om og det med middelmådig innsats! Men noen ting må være på plass...

Her er mitt bidrag:

1. Kontinuitet. Alltid kontinuitet, armhevinger, spensthopp og kroppsheviner på kontoret de dagene du går glipp av en trening eller på ferie. 10 av hver av disse 3 ganger i uken er nok til å beholde formen.

2. Ikke start treningskarrieren på lavkaloridiett. Spis vedlikehold minst i noen uker, få erfaring med en kropp som fungerer med trening ikke det motsatte

3. Man må kunne telle kalorier og man må kjenne makronæringsstoffene...

Noen flere?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28572-60-innsats-programmet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Basic kunnskap om kosthold. Noe så elementært som å vite hva man putter i seg, å vite hvor energitett ting (ikke) er. Å faktisk ha peiling på at det er mye kalorier i alkohol etc.

Ellers enig, man kan komme langt med å bare begynne et sted. Kari eller Ola som har nærda wow i 5 år non-stop vil oppleve en sinnssyk fremgang bare de kutter ut brus, tar noen få push-ups 3-4 ganger om dagen. Man vil ikke komme i en enormt bra form, men en får startet på sitt nivå, og man vil oppleve fremgang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...