Gå til innhold

Selges/gisbort: Hamsterstuff


Anbefalte innlegg

Hei!

Mitt kjære søte hamster, Arthur, gikk bort for ikke lang tid tilbake. Han etterlot seg en hel masse awesome hus, løpehjul, no hamsterull og andre småting. Mye av dette blir bare stående uten nytte, og jeg vet at Arthur hadde ønsket at dette skulle doneres bort/selges til andre trengende hamstre med plastikkhus og kjipe ting i buret.

Det jeg har liggende er:

- Trehus

- Trestokk med hull i alle veier, så hamsteret kan løpe og kose seg.

- Tog laget av tre med diverse muligheter for å opprette en kåk.

- Løpehjul, av typen stille. Stod i allefall det på pakka når jeg kjøpte hjulet, og det bråkte vesentlig mindre enn det sadistiske metallhjulet som fulgte med buret jeg kjøpte.

- En form for bro som kan gå på tvärs av buret.

- Andre diverse tresaker som er moro.

Hvor vidt dette skal gis bort eller kjøpes er opp til hver enkelt av dere som finner dette interessant, derfor er ingen pris oppgitt. Alt er forholdsvis nytt, i lekkert treverk av ypperste klasse, om man skal stole på Buddy dyrebutikk på Strømmen Storsenter.

Ved interesse, skriv gjerne i tråden, eller send meg en PM. Either way, du bestemmer.

- Arthur.

post-23374-14440973540696_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...