Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hadde tatt adiSTAR skoene :) bruke de sjøl og digge de.. Carl Yngvar og eindel vektløftere bruke de også.. Aldri hørt om Power Perfect 2 men sikkert greie. Størrelsen er ganske bra, bruker vanligvis 42.5-43 i vanlig sko, men tok 42.3/4 i disse og er ganske bra med 1par sokker og tight med 2par.

BTW; IKKJE bruk joggesko. Bare tull! Slide du økonomisk tar du heller med kun sokker og jobbe ekstra med mobiliteten i ankel og hofte-område.

Skrevet

Måtte bare et strl punkt å gå etter, derfor jeg skrev joggesko :)

Bruker 48-48.5 i joggesko, så satser på 48 når jeg bestiller.

I verste fall må jeg bare sende de i retur.

Takk for svar! :)

Skrevet

Åja, å lesa e ikkje heilt optimalt me koffein i kroppen :) Tippe 48passe bra. Tar du 48.1/3 kan du evt bare bruka 2par sokker om de e for store(vinter nå anyways). Lykke te og kos dg me skoene! Good investment :thumbsup:

Skrevet
  "Widding skrev:
BTW; IKKJE bruk joggesko. Bare tull! Slide du økonomisk tar du heller med kun sokker og jobbe ekstra med mobiliteten i ankel og hofte-område.

Hvorfor ikke joggesko? (Bare lurer)

Bruker det selv uavbrutt på trening.

Annonse

Skrevet
  "Tarzan skrev:
Hvorfor ikke joggesko? (Bare lurer)

Bruker det selv uavbrutt på trening.

Joggesko har ofte air eller gel i hælen som vil gjøre deg ustabil på tyngre løft (hovedsaklig i knebøy, men tipper at det vil være upraktisk i markløft også). Når skoene er laget for å tåle en person på 90-100kg og du står der med dine 80kg og i tillegg har 100kg på skuldrene kan dette bli dårlig deal.

Skrevet

Jeg pleier å bruke bokse-sko når jeg kjører tung i knebøy. Det blir som å trene barbent, men dog med litt beskyttelse for foten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...