Gå til innhold

Hva kan man bruke sammen?


Sknerten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du trenger mest sannsynlig ikke BCAA, spesielt ikke når du har spist eller tatt en shake proteinpulver

DAA? hva er det?

Tribulus er penger rett i dass

Gjør følgende:

ha kreatinen i prottis shaken, bruk denne til å skyll ned omega 3 og ZMA. Ferdig med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger mest sannsynlig ikke BCAA, spesielt ikke når du har spist eller tatt en shake proteinpulver

DAA? hva er det?

Tribulus er penger rett i dass

Gjør følgende:

ha kreatinen i prottis shaken, bruk denne til å skyll ned omega 3 og ZMA. Ferdig med det :)

Vent med zma'en til kvelden du. 30-60 min før leggetid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør følgende:

Før/under trening: kreatin + bcaa - disse er i pulver så jeg lager en shake av de (BCAA fordi jeg pf'er og trener alltid styrke fastende)

På vei hjem: proteinshake

Hjemme mens jeg lager meg mat etter trening: tran-kapsler, nattlysolje (GLA), spirulina og b12-tilskudd (på resept - har mangel)

Enkelt og greit :) Det har lite å si hva du tar sammen av ting med mindre det faktisk står på noen av kosttilskuddene at de ikke skal tas med andre ting av en eller annen spennende grunn. Annbefaler å kjøpe både kreatin og BCAA i pulverform, da er det allerede litt færre piller :) Ultimate Nutrition sin BCAA er veldig god på smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...