Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på hva kan man bruke sammen av kosttilskudd.

Kan man f.eks bruke omega3 , DAA, BCAA, proteinpulver og kreatin sammen? + en vitaminpille?

Blir ganske mange piller og hive i seg.. Hva gjør dere?

Skrevet

Du trenger mest sannsynlig ikke BCAA, spesielt ikke når du har spist eller tatt en shake proteinpulver

DAA? hva er det?

Tribulus er penger rett i dass

Gjør følgende:

ha kreatinen i prottis shaken, bruk denne til å skyll ned omega 3 og ZMA. Ferdig med det :)

Skrevet
Du trenger mest sannsynlig ikke BCAA, spesielt ikke når du har spist eller tatt en shake proteinpulver

DAA? hva er det?

Tribulus er penger rett i dass

Gjør følgende:

ha kreatinen i prottis shaken, bruk denne til å skyll ned omega 3 og ZMA. Ferdig med det :)

Vent med zma'en til kvelden du. 30-60 min før leggetid:-)

Skrevet

Jeg gjør følgende:

Før/under trening: kreatin + bcaa - disse er i pulver så jeg lager en shake av de (BCAA fordi jeg pf'er og trener alltid styrke fastende)

På vei hjem: proteinshake

Hjemme mens jeg lager meg mat etter trening: tran-kapsler, nattlysolje (GLA), spirulina og b12-tilskudd (på resept - har mangel)

Enkelt og greit :) Det har lite å si hva du tar sammen av ting med mindre det faktisk står på noen av kosttilskuddene at de ikke skal tas med andre ting av en eller annen spennende grunn. Annbefaler å kjøpe både kreatin og BCAA i pulverform, da er det allerede litt færre piller :) Ultimate Nutrition sin BCAA er veldig god på smak ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...