Gå til innhold

Noen erfaringer med Star Nutritions sin "Intensity"?

henryhaaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen erfaring med akkurat den, men har brukt en del pwo. Bruker neurocore nå, blir mer fokusert , konsentrert - pump i musklene, hjelper på dager hvor jeg ikke er så motivert til å komme meg på trening. Ikke noe hokus pokos:-) mange som bare drikker noen kopper med kaffe før trening, og tar kreatin- og har akuratt samme efekt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 139kr er det verdt et forsøk!Men du trenger minst 2-3 scoop for å få noe ut av den,da hadde jeg heller gått for the curse som er for 299kr og gir sinnsykt bra med energi og pump på kun 1 scoop,da varer boksen for 50 treningsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/intensity-300g-

• Eksplosiv muskelkontakt og vaskularitet (pump)

Seriøst, hjelper dette virkelig på? Erfaringer mottas med takk! :)

Eksplosiv muskelkontakt? Så man får bedre og mer eksplosiv kontakt med muskelen? :roflmao: Flott, passer for de som har dårlig teknikk! Så får du kontakt uansett!

Sorry, men må være den værste reklameringen jeg har sett så langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...