Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er eg heilt enig i- man skal ikke skade seg:) det er derfor eg prøver å være grei og gi tips:)

værste eg har sett..var ei dame som kom rett fra spinning...og satt i gang med knebøy...med spinning sko....og ho skjønte ikke hvorfor ho har en sånn helsikkes ubalanse:P

Fortsetter under...

Det er eg heilt enig i- man skal ikke skade seg:) det er derfor eg prøver å være grei og gi tips:)

værste eg har sett..var ei dame som kom rett fra spinning...og satt i gang med knebøy...med spinning sko....og ho skjønte ikke hvorfor ho har en sånn helsikkes ubalanse:p

Offda! Det hørtes ikke så bra ut:X3: Er vell lurest å ta styrketrening før cardio om man skal ta de på samme tidspunkt! :)

Offda! Det hørtes ikke så bra ut:X3: Er vell lurest å ta styrketrening før cardio om man skal ta de på samme tidspunkt! :)

yes! eg har prøvd 45 min spinning..også beinpress med 6-7 sett. utfalls gange......kunne ikke gå på 4 dager :p hehe.

keep up the good work :)

Hahaha, jeg sier ikke at kanskje kneena ikke bøyer seg innover EN gang i blandt. Dette med teknikk er noe jeg fokuserer mye på ettersom jeg har en skade :)

Bra. En ting er knesvikt. Andre faktorer er beinstilling, albueposisjon, fot-vinkling, pusteteknikk ( http://www.liftbigeatbig.com/2012/04/valsalva-maneuver.html <-- read ), eksplosivitet, dybde, tyngdepunkt osvosv.

Men øker du ikke: Færre reps, kanskje du trenger høyere frekvens, spis mer mat.

Bra. En ting er knesvikt. Andre faktorer er beinstilling, albueposisjon, fot-vinkling, pusteteknikk ( http://www.liftbigeatbig.com/2012/04/valsalva-maneuver.html <-- read ), eksplosivitet, dybde, tyngdepunkt osvosv.

Men øker du ikke: Færre reps, kanskje du trenger høyere frekvens, spis mer mat.

Skulderavstand mellom bena, albuene presset nedover, fot-vinkling peker samme vei som knena, puster ut når jeg har kommet opp(om du skjønner, hehe) :) Ja, skal lese de der! takk ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...