Eminator Skrevet 25. februar 2014 Skrevet 25. februar 2014 Det er eg heilt enig i- man skal ikke skade seg:) det er derfor eg prøver å være grei og gi tips:) værste eg har sett..var ei dame som kom rett fra spinning...og satt i gang med knebøy...med spinning sko....og ho skjønte ikke hvorfor ho har en sånn helsikkes ubalanse:P Siter
ahavnegjerde Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Skrevet 25. februar 2014 Det er eg heilt enig i- man skal ikke skade seg:) det er derfor eg prøver å være grei og gi tips:) værste eg har sett..var ei dame som kom rett fra spinning...og satt i gang med knebøy...med spinning sko....og ho skjønte ikke hvorfor ho har en sånn helsikkes ubalanse:p Offda! Det hørtes ikke så bra ut:X3: Er vell lurest å ta styrketrening før cardio om man skal ta de på samme tidspunkt! Siter
Eminator Skrevet 25. februar 2014 Skrevet 25. februar 2014 Offda! Det hørtes ikke så bra ut:X3: Er vell lurest å ta styrketrening før cardio om man skal ta de på samme tidspunkt! yes! eg har prøvd 45 min spinning..også beinpress med 6-7 sett. utfalls gange......kunne ikke gå på 4 dager hehe. keep up the good work Siter
Myr Skrevet 25. februar 2014 Skrevet 25. februar 2014 Hahaha, jeg sier ikke at kanskje kneena ikke bøyer seg innover EN gang i blandt. Dette med teknikk er noe jeg fokuserer mye på ettersom jeg har en skade Bra. En ting er knesvikt. Andre faktorer er beinstilling, albueposisjon, fot-vinkling, pusteteknikk ( http://www.liftbigeatbig.com/2012/04/valsalva-maneuver.html <-- read ), eksplosivitet, dybde, tyngdepunkt osvosv. Men øker du ikke: Færre reps, kanskje du trenger høyere frekvens, spis mer mat. Siter
ahavnegjerde Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Skrevet 25. februar 2014 Bra. En ting er knesvikt. Andre faktorer er beinstilling, albueposisjon, fot-vinkling, pusteteknikk ( http://www.liftbigeatbig.com/2012/04/valsalva-maneuver.html <-- read ), eksplosivitet, dybde, tyngdepunkt osvosv. Men øker du ikke: Færre reps, kanskje du trenger høyere frekvens, spis mer mat. Skulderavstand mellom bena, albuene presset nedover, fot-vinkling peker samme vei som knena, puster ut når jeg har kommet opp(om du skjønner, hehe) Ja, skal lese de der! takk Siter
ahavnegjerde Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Skrevet 25. februar 2014 yes! eg har prøvd 45 min spinning..også beinpress med 6-7 sett. utfalls gange......kunne ikke gå på 4 dager hehe. keep up the good work Janei, spinning tar på! Du også! Eminator 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.