Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei! :D

Jeg lurer på om noen av dere har noen gode tips for å bli kvitt det siste fettet som gjør at packen ikke får se dagens lys, og som gjør kroppen mindre markert. Er på ca 18% fett nå (bodyanalyse) og vil ned til 15%.

Hvordan bør jeg spise da, uten å miste muskelmasse? Evt hvor mange cardioøkter i uken anbefaler dere? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28116-det-siste-valpefettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert du får six-pack om du går ned i fettprosent, rett og slett fordi det trengs en del muskler for å få six-pack (fant din høyde/vekt i ett av dine andre innlegg). De fleste menn vil få six pack ved å gå ned til en viss fettprosent (aka "skinnypack) men det gjelder ikke for oss jenter. Fokuser heller på å bygge muskler som de sier over her.

Grunnen til at jeg vil enda lavere er fordi selv om fettprosenten er såpass "lav" så har jeg fett jeg ikke føler meg komfortabel med å ha! :) Trener mye styrke og bygger mer og mer muskler, men tenkte kanskje at for å få litt fart på det så måtte jeg endre litt på maten (selv om jeg spiser veldig sunt nå), og legge inn noen cardioøkter!

Velvel, ting tar ting, så er vel bare å fortsette så kommer resultatene etterhvert! :p

Takk for svar (y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...