Gå til innhold

Trenger en mosjonist kosttilskudd/pulver?


Bikini

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke noe spesielt prestasjonsmessig, og har ingen store ambisjoner, kun vedlikehold og forebygging av "forfall". Trår gjerne til litt ekstra fra nå og utover vår/sommer slik at formen er toppet rundt strandsesongen. Startet PSMF nå for en fresh start på 2012. Spiser litt "slappere" på høsten. Jeg tar bare selolje som tilskudd, og spiser feks cc og banan etter trening fremfor proteinshake (som jeg drev mye med før).

ER det nødvendig eller BØR jeg ta noe mer av tilskudd, evt BCAA, eller velge proteinshake fremfor cc/banan? På studio mente noen at jeg burde ta kreatin på høsten, men det har jeg ikke gjort da jeg ble usikker.

Jeg har trent styrke i flere år og kjører 4-split + 1-3 kardioøkter (løping/zumba) i uka. Jeg spiser det som for folk flest er unormal sunt, men som sikkert er normat sunt her på bloggen.

Går jeg glipp av noe? Gjør "alle andre" noe jeg ikke gjør? Vil jeg merke noen forskjell om jeg tar tilskudd av noe slag??

.......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du får i det nok protein og nok vitaminer er det ikke så farlig, mener jeg. Et "godt norsk kosthold" = behov til ekstra protein ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...