Bikini Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg skal ikke noe spesielt prestasjonsmessig, og har ingen store ambisjoner, kun vedlikehold og forebygging av "forfall". Trår gjerne til litt ekstra fra nå og utover vår/sommer slik at formen er toppet rundt strandsesongen. Startet PSMF nå for en fresh start på 2012. Spiser litt "slappere" på høsten. Jeg tar bare selolje som tilskudd, og spiser feks cc og banan etter trening fremfor proteinshake (som jeg drev mye med før). ER det nødvendig eller BØR jeg ta noe mer av tilskudd, evt BCAA, eller velge proteinshake fremfor cc/banan? På studio mente noen at jeg burde ta kreatin på høsten, men det har jeg ikke gjort da jeg ble usikker. Jeg har trent styrke i flere år og kjører 4-split + 1-3 kardioøkter (løping/zumba) i uka. Jeg spiser det som for folk flest er unormal sunt, men som sikkert er normat sunt her på bloggen. Går jeg glipp av noe? Gjør "alle andre" noe jeg ikke gjør? Vil jeg merke noen forskjell om jeg tar tilskudd av noe slag?? .......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Så lenge du får i det nok protein og nok vitaminer er det ikke så farlig, mener jeg. Et "godt norsk kosthold" = behov til ekstra protein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.