tonelone Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Dere som har vært i London, hvor kjøper man treningsklær, sko, kosttilskudd? andre tips tas i mot med åpne armer! har aldri vært der før, så gleder meg til en skikkelig shoppingtur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marius123 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Klær og SKO: Nike Town i Oxford Street! tonelone 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freckles Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Holland & Barret har mye godsaker: http://www.hollandandbarrett.com/ Finner dem flere steder i London, blant annet i Oxford Street. Må si jeg ble skuffet over Nike i Oxford Street. Sko var bra (kjøpte med meg hjem), men dårlig utvalg på klær da jeg var der. Servicen suger på lørdager, så unngå lørdager!!! Fullstendig kaos. Det er min erfaring, da tonelone 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marius123 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Enig i at Nike Town er kaos på lørdager. Forrige gang jeg var der endte jeg opp med å ikke kjøpe noe, bare fordi det for mye folk i sjappa. Utenom det, så er det en sinnsykt kul butikk om du er opptatt av hva du har på føttene. Prøv å ta turen på et rolig tidspunkt, om det i det hele tatt finnes rolige tider i Oxford Street... tonelone og Freckles 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freckles Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Utenom det, så er det en sinnsykt kul butikk om du er opptatt av hva du har på føttene. .. Det er jeg helt enig i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Enig i at du bør ta turen innom Nike Town i Oxford Street. Ta også turen innom Lilly Whites i Piccadilly Circus og Sports Direct i Oxford Street. Store sportsbutikker med masse salg tonelone 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.