doyouevenlift Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hei! Eg er en gutt på no 18år, har drive idrett heile livet men etter en skade for etpar år sida gikk alt i dass. Eg fikk ikkje trent i nærheten like mykje og blei altfor, ALTFOR glad i godteri. Til slutt i fjor etter sommarferien vegde eg 93kg og var gaanske tjukk og i elendig form. Så eg bestemte meg for å gå ned i vekt. Det bere gikk opp et lys for meg at eg ikkje kunne stappe i meg sjokolade, chips og pizza til kvardags. Det første eg gjorde var å kutte ut det og åt det så godt som kunn på lørdaga og begynte å leve generelt sunnare og trene meir. Det utvikla seg fort og vekta gikk ned sakte men sikkert. På no ca 4mnd har eg gått ned 13kg i fett og blitt endel sterkare og meir muskuløs. Eg prøvde i oktober den velkjente 5:2 (?) dietten men likte ikkje den noke serlig, har gått litt fram og tilbake på periodisk faste (intermittent fasting) og drive på med det no Poenget mitt er at alle kan klare det, om eg klarte det! Man må bere ikkje begynne for hardt! Eg hadde foreksempel "fri" heile jula og åt så godt som det eg ville, og eg kosar meg på laurdaga uten dårlig samvittighet, tok meg og ei veke "fri" i oktober då eg rett og slett var lei av å vere sunn, men etter ei veke kom det ny motivasjon og eg fortsatte. Og det er heller ikkje slik at ein treng å springe slavisk på mølla kvar dag for å gå ned vekk, eg trente så godt som kun styrke og gikk likevel ned! om noken har spørsmål eller vil sjå "før og etter" bilder er det baare å sei ifra Og del gjerne eigne erfaringar! Minni M, Finn78 og Stephanie F 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27822-det-er-h%C3%A5p-for-alle-ned-13kg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
GonnaLoseIt Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kjempebra jobba! Jeg lurer litt på hvordan du trente i starten når du gikk ned i vekt? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27822-det-er-h%C3%A5p-for-alle-ned-13kg/#findComment-958649 Del på andre sider Flere delingsvalg…
doyouevenlift Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 egentlig i alle dei 4mnd trente eg kunn styrke! jogga vell 3 ganga til sammen første mnd trente eg som eg gjorde før eg la om kostholdet nemmlig tungt. Tung styrketrening for å bli sterkare typ 5x5 benkpress, markløft, nedtrekk ish. Deretter begynte eg å trene meir for volum, litt lettare vekte og fleire reps, trente hangups osv. Hadde nesten adlri gjort d før pga at eg var så tung så blei straks lettare å trene det Er etpar ting eg ville forandra på om eg kunne gått tilbake i tid: Ete meir! eg kutta ned alt for hardt alt for fordt, eg låg på mellom 1500-2000, avogtil ned i 1000kcal, og det er ekstremt lite på 185cm og 90kg Viktig og å få inn god teknikk på øvelsar som markløft og knebøy då eg skada meg i hofta pga knebøy. Eg ville og trent meir utholdenhet då formen min etter jul var ganske dass. Eg ville og tatt meir bilder da eg begynte, fra forskjellige vinkla. Eg tok kunn 1 bilde fordi eg aldri trudde eg kom til å gå ned så mykje! GonnaLoseIt 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27822-det-er-h%C3%A5p-for-alle-ned-13kg/#findComment-958690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.