Gå til innhold

Nettstudier. Hjelp ei lita usikker ei.


Kråkebålla

Anbefalte innlegg

Jeg beklager hvis dette allerede er her inne, men jeg kunne ikke finne det i den stunden jeg prøvde det, så jeg syns det var enklere og raskere å opprette nytt for min egen del. Men igjen beklager hvis det blir feil.:bag:

Har lenge vurdert nettstudie PT, og har fortsatt veldig lyst, og skulle egentlig kjøre på i år,

men når jeg så i dag at oppstarten er 1.april ble det verre. Må jo ordne med stipend og sånn.

Utenom det er jeg usikker på flere ulike saker.

Hva syns du som har tatt det? Bra, dårlig, greit, ikke verdt det.

Anbefales det sterkt eller er det litt så som så?

Jeg er klar for all tiden jeg skal sette av for disse 5 mnd. og er gira som fy på dette.

Men trenger som sagt litt hjelp fra folk som har tatt det. Før jeg tenkte på nettstudiene så var det Bali som sto på lista, men det får jeg gjort. Får heller ikke tatt det i Oslo siden jeg bor i Trondheim for tiden. Har sett på active education, så hvis noen har noen andre ideer så sitter jeg her med åpne armer. :p

Men, nå håper jeg inderlig på hjelp og svar på nettstudie-ønsket mitt så gleder meg til å høre. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ingen erfaring med PT som nettstudie, men det er likevel noe jeg stiller meg litt skeptisk til. Å være personlig trener bunner jo ut i sosial kontakt (som oftest) ansikt til ansikt med kunden, og det er ikke noe man lærer over nett. Fordelen med å studere med andre blir dermed at man kan øve seg på hverandre, høre andres erfaringer og lære seg hvordan man forholder seg til ulike mennesker med ulike behov. Man skal også lære mye praktisk som PT, hvordan gjøre ditt og datt, som jeg igjen mener det kan være vanskelig å lære over nett. Jeg vet ikke så mye om hvordan et slik studie legges opp, så det kan hende de tar mer hensyn til dette enn jeg sier :)

Edit: Og selvfølgelig også det å møte masse nye folk, få nye venner og kontakter til senere. Mye av opplevelsen som student faller jo bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen erfaring med PT som nettstudie, men det er likevel noe jeg stiller meg litt skeptisk til. Å være personlig trener bunner jo ut i sosial kontakt (som oftest) ansikt til ansikt med kunden, og det er ikke noe man lærer over nett. Fordelen med å studere med andre blir dermed at man kan øve seg på hverandre, høre andres erfaringer og lære seg hvordan man forholder seg til ulike mennesker med ulike behov. Man skal også lære mye praktisk som PT, hvordan gjøre ditt og datt, som jeg igjen mener det kan være vanskelig å lære over nett. Jeg vet ikke så mye om hvordan et slik studie legges opp, så det kan hende de tar mer hensyn til dette enn jeg sier :)

Edit: Og selvfølgelig også det å møte masse nye folk, få nye venner og kontakter til senere. Mye av opplevelsen som student faller jo bort.

Takk for svar. :)

Er jo usikker selv, siden jeg har samme tankene som du, men det må jo også finnes en positiv side med det også håper jeg. :p

Dette er en ting jeg vurderer fordi jeg frem i tid bygge mer på dette. nå vil jeg finne ut mest mulig om nettstudiene, siden jeg ikke har den tiden jeg trenger for å sette meg for fullt på skolebenken igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
AFPT holder kurs i Trondheim for å utdanne seg til Personlig Trener. Tror det startet for noen uker siden, men dersom du følger med på nettsiden deres, her, kommer det sikkert opp en dato for når neste kurs starter :) tar dette kurset nå, står veldig detaljert om hvordan studiet er på bloggen hennes :)

Takk for svar.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...