123vegg Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hei! Jeg lurte på om noen kunne komme med noen tips på hvordan jeg kan bruke kortere tid på å trene men at det fortsatt gir ca like resultater. Veier ca 135 nå og har gått ned 15 kilo, går turer på 2 t 4-5 ganger i uken + styrketrening ca 30 min annenhver dag. Det jeg trenger noen tips til er om det er en annen form for trening som kan forbrenne 1800-2000 kcal (det tallet jeg har funnet ut ved forskjellige kalkulatorer på nettet som regner ut hvor mye man forbrenner) på kortere tid enn de to timene det tar når jeg går. Det er ganske kjedelig å gå 2 timer i strekk, skulle gjerne hatt en mer effektiv måte som gjør at jeg kan kutte ned på tiden jeg trener men allikvel få minst samme resultater. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swålruz Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Gå turer i mer bratte terreng, som bakker, trapper eller fjell. Det er kjekkere å gå turer hvis du varierer rutene dine, finner nye steder å gå og går i skog og fjell. Gå på tredemølla i 1 time med stigning. Gjerne øk stigningen gradvis mot maks stigning, og variere hvor fort du går, slik at det ikke blir så kjedelig. Jeg blir utrolig svett av dette og jeg forbrenner like mye kalorier, som når jeg jogger dobbelt så langt. Du kan også løpe noen ganger i løpet av turene dine, f.eks ha som mål å løpe 6 ganger i løpet av turen, så langt du klarer. Om det så bare er 100 meter så hjelper det, og du vil nok merke at kondisen blir bedre hvis du gjør dette noen ganger i uka. Broseidon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.