Ms_OA Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har vært en av de som har ventet tålmodig og leeeeenge på Bodymedia Core2, men nå er jeg lettere lei. I mellomtiden har Polar loop og Jawbone UP24 fått litt oppmerksomhet. Har noen brukt disse og har noen erfaringer å dele av?? Siter
Espen Espelund Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Sett mye feil med Jawbone. Anbefaler å titte på Amazon-reviews på de du sjekker ut. Siter
Ms_OA Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Skrevet 7. februar 2014 Sett mye feil med Jawbone. Anbefaler å titte på Amazon-reviews på de du sjekker ut. Takk for tipset! Det var mange interessante "reviews" der. Tror jeg drøyer innkjøpet litt til. Espen Espelund 1 Siter
Tiwas Skrevet 20. februar 2014 Skrevet 20. februar 2014 Ny oppdatering: jeg har endelig fått tak i den norske distributøren for Mio, og på mandag får jeg en Mil Alpha i posten. Jeg digger Core-måleren min, men den gir meg ikke alle data - under trening vil jeg blant annet vite puls! Så...da blir testen utvidet Krembolle 1 Siter
Aulin Skrevet 20. februar 2014 Skrevet 20. februar 2014 Venter spent på Atlas: http://www.indiegogo.com/projects/atlas-the-first-fitness-tracker-that-actually-tracks-your-workout psychgeek og snipp 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.