Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 23 år gammel gutt som har funnet ut at det er på tide å gjøre noe med formen! Har alltid vært naturlig slank, men de siste 4 årene har kostholdet bestått av mye dårlig mat og gode mengder med Cola! Dette har medført at jeg har fått et par ekstra kilo jeg gjerne vil bli kvitt samtidig som jeg ønsker å trene opp styrken min! Jeg er ute etter kosthold som lar meg kombinere styrke/slanking! Jeg er villig til å endre kostholdet mitt mye og lurer egentlig spesifikt hvor mye jeg burde ha av hva pr. dag! Jeg ser for meg at jeg trener styrke mandag,onsdag,fredag+muligens søndag. Prøver så å få inn en joggetur de dagene jeg ikke trener styrke! Evt. kan jeg trene kondisjon etter en styrketrening (samme dag)?

Jeg har lett rundt på nettet, men finner lite av hvordan kostholdet mitt burde være når jeg skal kombinere både styrke/jogging (slanking)!

Lurer også på hvor mange calorier jeg burde jogge bort pr dag.!

Takker for all hjelp!

Litt info om meg:

175cm høy

76kg

Sitter mye stille utenom den treningen jeg har satt opp!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27263-kosthold-for-styrketrening-og-jogging/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du er så høy som du er og gutt er forsåvidt 75 kg en grei vekt. Om du har litt colafett her og der blir du bedre kvitt det gjennom styrketrening og nok mat, ergo du kan få en mye bedre kropp med noen kg muskler på enn noen kilo fett av:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...