SRosenborg Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Pga mye jobbing på betonggulv har det ført til at jeg nå har grusomt vondt i føtter, hofter og knær. Tidligere har jeg kun vært ekstrahjelp og ikke jobbet hver dag, noe som har gått helt fint. Jeg har hatt vondt etter en arbeidsdag da også, men ikke sånn som nå. Hoftene skriker på slutten av dagen nå, det er et ork å bare komme seg hjem igjen med kollektivtrafikken:mad: Har selvfølgelig bedt om å trappe ned på jobbingen når situasjonen er som den er nå. Jeg har lett overpronasjon i føttene og bruker derfor gode løpesko på jobb. Likevel sitter jeg igjen med smerter etter endt arbeidsdag. Jeg trener ofte på ettermiddag/kveldstid, men har blitt en del mindre trening nå i det siste nettopp fordi jeg har så mye vondt. Knebøy kan jeg bare drømme om nå Frustert:( Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at dette skal bli bedre, eller om jeg kan legge opp til alternative økter et par uker? Jeg prøver å trene rundt fire dager i uka, to dager på framside og to dager på bakside... men dette går jo ikke med så mye vondter her og der. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27222-vonde-kn%C3%A6r-og-hofter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tåkedott Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har slitt med mye av det samme, på jobb har jeg betong/ hardt flisgulv, og dette gikk harst utover knær og rygg. For meg ble alternativet å kjøpe meg MBT sko (slike masai-sko). De ser sånn passe teite ut, og det var en liten omstilling å venne seg på de (kan være en fordel å holde seg fast i gelenderet første gang man skal ned trapp for eksempel:whistle:) Ble også ganske stiv i leggene den første tiden, men dette gikk seg til relativt fort. Har nå brukt disse i 2-3 år, og har ikke vondt i knær eller rygg etter jobb lengre:-) SRosenborg 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27222-vonde-kn%C3%A6r-og-hofter/#findComment-929763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.