Gå til innhold

Best matkalkulator/utregninger?


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

De har satt opp 3150 for meg, 85 kg og 181 høy, og med mye trening så er nok ikke langt fra sannheten det du skriver der. Noen fasit får man aldri fra ferdig oppsett da siden metabolisme fra person til person etc ikke er tatt i betraktning, kun et gjennomsnitt av befolkningen vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
De har satt opp 3150 for meg, 85 kg og 181 høy, og med mye trening så er nok ikke langt fra sannheten det du skriver der. Noen fasit får man aldri fra ferdig oppsett da siden metabolisme fra person til person etc ikke er tatt i betraktning, kun et gjennomsnitt av befolkningen vil jeg tro.

Ok! Får kanskje legge meg på noe rundt der da i ca 1mnd? 2900kcal maybe.Så får vi se om det går ned eller opp i vekt. Så får vi justere! Takk for svar folkens! Im ready!

Edit: 2811 var for å holde vekten. Hvis jeg skal fra 90kg til 75kg til slutten av juni! Så sier den jeg må ha 2122kcal per dag ca. Med moderat trening 1-3ganger i uken! Hvordan høres dette ut for dere som evt har vært på diett før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: 2811 var for å holde vekten. Hvis jeg skal fra 90kg til 75kg til slutten av juni! Så sier den jeg må ha 2122kcal per dag ca. Med moderat trening 1-3ganger i uken! Hvordan høres dette ut for dere som evt har vært på diett før?

Det hørtes fornuftig ut for meg hvertfall! Jeg bruker bestandig å ligge litt under det som er anbefalt, bare for å være sikker :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Det hørtes fornuftig ut for meg hvertfall! Jeg bruker bestandig å ligge litt under det som er anbefalt, bare for å være sikker :p

ok. diett.no sier jeg må ha 2122kcal for å gå ned 15kg på 168dager! Dette vil faktisk bli litt mer enn 0,5kg pr uke! Så jeg kan tenke meg at jeg ender på 80kg muligens! til sommeren, men da med en god del mer muskler og ganske sikkert lavere fett%! Så vi får satse på det ! men vi beholder energinivået som om jeg skal ned 15kg. Så da er det bare å få i seg proteiner tenker jeg!

Vektreduksjon:

15 kg (0.09 kg/day 0.63 kg/week, 2.68 kg/month)

Varighet:

168 days

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. diett.no sier jeg må ha 2122kcal for å gå ned 15kg på 168dager! Dette vil faktisk bli litt mer enn 0,5kg pr uke! Så jeg kan tenke meg at jeg ender på 80kg muligens! til sommeren, men da med en god del mer muskler og ganske sikkert lavere fett%! Så vi får satse på det ! men vi beholder energinivået som om jeg skal ned 15kg. Så da er det bare å få i seg proteiner tenker jeg!

Vektreduksjon:

15 kg (0.09 kg/day 0.63 kg/week, 2.68 kg/month)

Varighet:

168 days

Ja, høres ut som en kjempeplan! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...