Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prøver å legge på meg mest mulig masse før konkurannse i 2015. Og trenger med dette tips og meninger til min kost og trening.

Jeg er 187, og veier 100 kg

Tenkte å legge ut hva jeg spiser til vanlig.

06:00 - 100g Havregryn i vann, 1 banan , 2 egehvitter, 50g whey, 1 ss peanøttsmør, (Tilskudd: Omega 3,6,9, Vitamin/mineraler.)

08:00 - 80g ris eller søtpotet, 200 g fisk/kylling, 100g grønnsaksblanding, 1 ss cocos olje.

11:00 - 80g ris eller søtpotet, 200g fisk/kylling, 100g grønnsaksblanding, 1 ss cocos olje.

16:00 - 80g Havregryn i vann, 1 boks tunfisk,

17:00 - (Før Trening) 2 kopper kaffe

Prøver å ligge på rundt 4000 kcal om dagen. Har også en jobb som er tung fysisk.

19:0 - (Etter Trening) 50g Carbopulver,50g whey, aminosyrer, 5g kreatin.

20:30 - 200g ris eller pasta, 200-250g fisk/Kylling, 100g grønnsaksblanding

21:30 . zma og 1 ss peanøttsmør før leggetid.

Håper noen har noen gode tips ;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27074-min-kostholdsplan-for-muskelvekst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres jo forsåvidt greit ut, men hvordan er fettprosenten din nå. Liten vits i å bli for lenge på en bulk. Hvis du har over 16 i fettprosent ville jeg anbefale at du vedlikeholder i et par måneder, for så å kutte og bulke igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...