Gå til innhold

Hvordan få tilbake mobilitet etter strekk i hamstring?


Eliza

Anbefalte innlegg

Fikk meg en ganske grei strekk i hamstring en sommer for to år siden. Baksiden av låret har ikke kommet seg siden da, samme hvor mye eller lite jeg tøyer.

Når har jeg hatt en periode med mindre tøying og rulling og merker godt at det river på baksiden om jeg bare sitter på rumpa med beina rett ut. ( sitter da ikke i 90 grader vinkel med overkroppen en gang før det gjør vondt i høyre bakside, har kunnet lene meg lenger fram når jeg har hatt perioder med mer tøying, men gjør fortsatt for vondt til at det kjennes ut som noe som er lurt å gjøre )

Det kjennes ut som noe som kommer til å revne, ikke typisk tøye vondt.

Så jeg tror kanskje jeg har revnet noe ganske greit, og har en del arrvev. Så hva bør jeg gjøre? Synes ikke rulling fungerer noe særlig i dette området, bakside mot innsiden av låret.

Kan nevne at jeg har fått flere smårifter på framsiden av låret i hofteledd festet, som heller ikke har leget seg selv.

what to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...