GettinginShape Skrevet 10. januar 2014 Skrevet 10. januar 2014 Hva er forskjellen på basalfobrenning og hvilefobrenning? Hvordan regner jeg ut basalforbrenning/hvileforbrenning og er dette dagsbehovet av kalorier jeg burde få i meg, uten trening? Om jeg ønsker å gå ned i vekt, skal jeg beregne 500 kcal i underskudd på hvile-/basalforbrennong da? Og hva med aktivitetsnivået, akkurat nå er det ganske lavt, men på mandag starter jeg å trene med moderat(?) intensitet 5 ganger i uken, skal jeg regne ut i fra det lave aktivitetsnivået jeg har nå, eller moderat med tanke på treningen? Tusen takk for svar! Siter
GettinginShape Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Skrevet 10. januar 2014 Og kan vise til sikre metoder å måle fettprosent på? Siter
Lisa Skrevet 10. januar 2014 Skrevet 10. januar 2014 https://www.facebook.com/fitnessbloggen/app_125997777506575 Du kan regne det ut her. Velg aktivitetsnivået du kommer til å ligge på. Om du skal ligge på 500 kcal i underskudd, så tar du antall kcal som kommer opp - 500. Da får du antall kcal du skal spise hver dag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.