Norskefaa Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 Hei, jeg vil gå ned i vekt snart. Starter i februar tenker jeg Jeg er 16 år snart 17 Vekt: Ligger på 81kg er jeg rimelig sikker på Høyde: 180 cm Jeg vil gå ned sånn cirka 5 kg fett.. Gjerne mer fett, men 5kg er planen. Hvor lang tid brukte du på å slanke deg 5-10 kg fett? Fortell dine erfaringer! Starte på diett er planen da, hvilken diett funker best for det med å holde musklene? Jeg vil gjerne ikke stoppe å drikke melk for melk drikker jeg hele tiden.. Vis folk har erfaring med dette del det med meg!! Trenger virkelig hjelp med dette Siter
Ole Andreas Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 Den generelle anbefalingen for å minimere tap av muskelmasse når man går ned i vekt er å maks gå på 500 kalorier i underskudd om dagen, få i deg ~1.5g proteiner per kilo kroppsvekt og fortsette å løfte underveis. Om du gjør dette vil du trenge 10 uker på å gå ned 5 kg fett og 20 uker for å gå ned 10 kg fett. Om du vil drikke melk så må du jo gjerne gjøre det, men da må du spise mindre mat. Siter
Norskefaa Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Skrevet 9. januar 2014 Den generelle anbefalingen for å minimere tap av muskelmasse når man går ned i vekt er å maks gå på 500 kalorier i underskudd om dagen, få i deg ~1.5g proteiner per kilo kroppsvekt og fortsette å løfte underveis. Om du gjør dette vil du trenge 10 uker på å gå ned 5 kg fett og 20 uker for å gå ned 10 kg fett. Om du vil drikke melk så må du jo gjerne gjøre det, men da må du spise mindre mat. 500 cal i underskudd av det som er vanlig for meg? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.