Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil gå ned i vekt snart. Starter i februar tenker jeg

Jeg er 16 år snart 17

Vekt: Ligger på 81kg er jeg rimelig sikker på

Høyde: 180 cm

Jeg vil gå ned sånn cirka 5 kg fett.. Gjerne mer fett, men 5kg er planen. ;)

Hvor lang tid brukte du på å slanke deg 5-10 kg fett? Fortell dine erfaringer!

Starte på diett er planen da, hvilken diett funker best for det med å holde musklene? Jeg vil gjerne ikke stoppe å drikke melk for melk drikker jeg hele tiden.. Vis folk har erfaring med dette del det med meg!! :D

Trenger virkelig hjelp med dette

Fortsetter under...

Den generelle anbefalingen for å minimere tap av muskelmasse når man går ned i vekt er å maks gå på 500 kalorier i underskudd om dagen, få i deg ~1.5g proteiner per kilo kroppsvekt og fortsette å løfte underveis. Om du gjør dette vil du trenge 10 uker på å gå ned 5 kg fett og 20 uker for å gå ned 10 kg fett. Om du vil drikke melk så må du jo gjerne gjøre det, men da må du spise mindre mat.

Den generelle anbefalingen for å minimere tap av muskelmasse når man går ned i vekt er å maks gå på 500 kalorier i underskudd om dagen, få i deg ~1.5g proteiner per kilo kroppsvekt og fortsette å løfte underveis. Om du gjør dette vil du trenge 10 uker på å gå ned 5 kg fett og 20 uker for å gå ned 10 kg fett. Om du vil drikke melk så må du jo gjerne gjøre det, men da må du spise mindre mat.

500 cal i underskudd av det som er vanlig for meg?:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...