Gå til innhold

Rygg/Biceps bryst/triceps skuldre??? Some help please

Anbefalte innlegg

Hva er best å sette sammen her.

Jeg har ingen aning på hva som er best her så lurte på om jeg kunne fått litt hjelp

Det er alt skrevet ned rygg for seg selv, så biceps/bryst og triceps/skuldre dette skal fordeles på 3 dager.

Men hva er best å trenes sammen og hvilke øvelser er best?

Har trent i noen år nå men har alltid fått hjelp til å skrive ned programmer :)

Noen som har tid og lyst til å hjelpe litt?

Fortsetter under...

Det vanligste er å sette sammen rygg+biceps og brys+triceps. Tren masse baseøvelser! Har du trent styrke regelmessig i noen år?

Enig i at dette er veldig vanlig. Jeg liker veldig godt å sett bryst+biceps og triceps+rygg fordi disse gruppene er ofte aktive sammen i mange øvelser og gir meg lettere "pump". Men det er mest en smakssak.

Men baseøvelser er ingen smakssak. Det er "your bread and butter" :)

Kommer helt an på hva du vil legge vekt på :) hvis du vil trene mer på skuldre eks. så burde det være sammen med noe du bruker litt mindre tid på .

Jeg trener skuldre og bryst en dag.

Biceps og triceps en annen dag, og rygg tar jeg sammen med mage, for det henger jo sammen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...