Gå til innhold

2bias

Medlemmer
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Det vanligste er å sette sammen rygg+biceps og brys+triceps. Tren masse baseøvelser! Har du trent styrke regelmessig i noen år?
  2. Denne idrettslegen jeg hadde time hos i dag mente dette: 70-80% av kosttilskudd du får kjøpt på nett kan inneholde små mengder av illegale stoffer, som f.eks. testosteron tilskudd. Alle studier viser at proteintilskudd ikke har noen virkning. Det virket som at han ikke hadde satt seg helt inn i de andre tilskuddene, men anbefalte meg og foreldrene mine på det sterkeste at jeg ikke burde bruke noen slags kosttilskudd. Bare for å understreke det, så har jeg et supert kosthold(y) (ukepenger går til cottage cheese og kyllingfilet:))
  3. haha, jeg skal oppdatere tråden for lulz jeg. Jeg vet selv at jeg aldri hadde hatt de resultatene jeg har fått til nå, uten kreatin og det ekstra tilskuddet av protein. Derfor jeg tok den "risken" med å skjule det for foreldrene mine.
  4. Hei! Jeg er en gutt på 15 år som har trent i snart 6 måneder. I løpet av disse 6 månedene har jeg brukt kosttilskudd som proteinpulver, BCAA og kreatin + pre-workout(prestasjonsøkende). Jeg har da noen "teite" foreldre som ikke lar meg bruke disse kosttilskuddene. I disse 6 månedene har jeg dessverre brukt de nevnte tilskuddene bak ryggen på mine foreldre. For ca. 1 måned siden ble jeg tatt, og mine foreldre gikk helt bananas. Nå har foreldrene mine fikset legetime til meg i morgen, hvor vi skal høre denne treningslegen plapre i vei om sine meninger og anbefalinger om disse kosttilskuddene
  5. Noen som er kjent med dette kosttilskuddet? Kjøpte det i Strömstad idag, men skjønner ikke helt doseringa? Var så dum at jeg tok kapsler istedenfor pulverform :-( Jeg er 15 år, så vet ikke om jeg skal ha noe mer eller mindre dosering? Kan noen hjelpe meg? :-)
  6. Kan jeg miste muskelmasse av å trene litt cardio? Og hjelper det å trene cardio for å få ned fettprosenten? Ja, jeg trener styrke 6 ganger i uken, bra kosthold, sover godt og alt det der, men for å få ned fettprosenten fortere ned, hjelper det da å trene cardio?
  7. Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden, men håper noen her har litt peiling på akkurat dette :-) Jeg vet det er en del som sliter med dette, inkludert meg, så derfor tar eg det opp. Ar trent hard styrke i snart et halvt år, og begynner å få ganske synlige abs. Problemet er at de er veldig ujevne? Den ene "ruten" starter flere cm under den andre, og slik fortsetter det nedover.. Hvordan kan jeg "rette" de opp?
  8. 2bias

    Bryst

    Haha, bare lurte om jeg bare bryter ned, og ikke får restituert nok
  9. 2bias

    Bryst

    Kan jeg trene bryst to ganger i uka, istedenfor bein 2 ganger?
  10. 2bias

    Fettprosent

    Så jeg kan fortsette med det jeg gjør nå? Spise riktig og trene styrke + ligge i et energiunderskudd?
  11. Trenger noen tips og endringer i programmet mitt for å få resultater fort!(om nødvendig) Programmet er satt opp av en instruktør og veileder på gymmet jeg går på, men er litt i tvil om jeg gidder 2 dager med bein. Har lyst på større bryst, så lurer på om jeg kan kjøre bryst 2 ganger i uka, istedenfor bein. Er det noen bra øvelser jeg burde legge til i programmet, siden jeg liker ikke at det går så fort å gå igjennom programmt, når jeg elsker å trene lenge.
  12. 2bias

    Fettprosent

    Fettprosenten min ligger på rundt 8-10%, men har lyst til å komme meg ned til 7. Kan jeg klare det ved å bare trene hard styrketrening med riktig kosthold, eller må jeg legge til litt cardio også?
  13. 2bias

    Kreatin

    I hvor lang tid skal jeg ta kreatin kosttilskuddet, og hvor lang pause skal jeg ha? Eller er det hver dag hele året?
×
×
  • Opprett ny...