Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tyrkere er da ikke skumle! Kjempe hyggelig folkeslag synes nå i alle fall jeg :) Noen kan være litt innpåslitne, og etter egne erfaringer syns jeg at tyrkere i Alanya er mer innpåslitne enn tyrkerne i Side (en litt mindre by i nærheten). Har vært 7 ganger i Side, og en gang i Alanya, men hvis dere reiser for å få et bra uteliv er Alanya mest å anbefale. Mange discoteker å velge mellom nede ved havna :)

Jeg har vel egentlig ikke lov å uttale meg om det :p Er bare forskjellige ting jeg har fått for meg om landet og folkene der. Men egentlig er det vel bare unnskyldning for å minimere utvalget av land å velge mellom:p

Annonse

Vi var der i begynnelsen av mai, og holdt på å dø i flekkene. Men, nå er verken jeg eller gubben glad i høye temperaturer, og det er vell mest derfor, for temperaturen lå bare på 25-34 grader når vi var der :p

Jenny: Tyrkia er fint. Drar du til feks Alanya snakker de norsk eller svensk i annenhver bod/butikk og "alle" kjenner noen i en eller annen norsk by, eller har vært her!

Syden trådstarter har funnet ut hvor ho skal, og det er diskutering på gang:

SKal til Puerto Rico i påska :) (Gran Canaria), vært der 2 ganger før.. Safe sted å reise på den tiden / året rundt mtp vær og varme.. Bra uteliv, samtidig som at det går ann å slappe av på dagen :) Pose og sekk..

Lurer på en ukes tur til Kroata igjen i sommer, men ser ut som at det blir Florida/litt diverse stater i USA i 3 uker istedenfor :) Cant wait!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...