Espen Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Kreta her. Leid hus 1 uke og leilighet 3 uker = 4 uker totalt. Blir konge.... Jenny 1 Siter
Jenny Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Skrevet 10. januar 2012 Vi bestilte tur på lørdag og vi bestemte oss for dette stedet i tyrkia! http://www.helenedrage.com/?p=4247 Åååå fyyyy! Der var det fint ! Siter
Helene Drage Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Åååå fyyyy! Der var det fint ! Bare sju måneder til Siter
Jenny Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Skrevet 10. januar 2012 Kreta her. Leid hus 1 uke og leilighet 3 uker = 4 uker totalt. Blir konge.... Elsker kreta Var der mange ganger med familien når jeg var liten! Siter
Jenny Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Skrevet 10. januar 2012 Tyrkere er da ikke skumle! Kjempe hyggelig folkeslag synes nå i alle fall jeg Noen kan være litt innpåslitne, og etter egne erfaringer syns jeg at tyrkere i Alanya er mer innpåslitne enn tyrkerne i Side (en litt mindre by i nærheten). Har vært 7 ganger i Side, og en gang i Alanya, men hvis dere reiser for å få et bra uteliv er Alanya mest å anbefale. Mange discoteker å velge mellom nede ved havna Jeg har vel egentlig ikke lov å uttale meg om det Er bare forskjellige ting jeg har fått for meg om landet og folkene der. Men egentlig er det vel bare unnskyldning for å minimere utvalget av land å velge mellom:p Siter
Helene Drage Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Alanya i juli? Dere får det hett Drar i midten av august så er kanskje enda litt lenger Jepp, blir nok hett, gleder meg! Siter
Vanskelig Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Vi var der i begynnelsen av mai, og holdt på å dø i flekkene. Men, nå er verken jeg eller gubben glad i høye temperaturer, og det er vell mest derfor, for temperaturen lå bare på 25-34 grader når vi var der Jenny: Tyrkia er fint. Drar du til feks Alanya snakker de norsk eller svensk i annenhver bod/butikk og "alle" kjenner noen i en eller annen norsk by, eller har vært her! Siter
Pinglo Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Tok inn en litt mer forklarende emnetittel Siter
burny_ Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Syden trådstarter har funnet ut hvor ho skal, og det er diskutering på gang: SKal til Puerto Rico i påska (Gran Canaria), vært der 2 ganger før.. Safe sted å reise på den tiden / året rundt mtp vær og varme.. Bra uteliv, samtidig som at det går ann å slappe av på dagen Pose og sekk.. Lurer på en ukes tur til Kroata igjen i sommer, men ser ut som at det blir Florida/litt diverse stater i USA i 3 uker istedenfor Cant wait!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.