Lorenzo Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hei! Er helt ny på dette området. Startet å trene for ca 1 månde siden. Har trent med noen kompiser denne månden men føler jeg ikke får noe ut av treningen (alle er 'noobs'). Syns det blir for mye rot osv. Har veldig lyst til å skaffe meg et godt treningsprogram. Slik vi har trent nå, har vi pleid å dele opp i feks bryst/biceps en dag og noe annet den neste dagen. Jeg er da ute etter ett opplegg der du trener igunn hele kroppen på ca 1 uke. Kan også trenme mere enn alt på en uke hvis dere skjønner hva jeg mener. Er det noen som har noen opplegg fra da de var nybegynnere? Ligger det noen på nettet dere kan anbefale? Vekt: 95 Høyde: 190 Har drevet med karate i 4 år dersom dette har noe å si. Er nok ganske på gjennomsnittet sterk Mulighet for å trene 5 dager i uka. Tar gjerne også i mot tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomla Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Her har du et godt sted å starte, les denne: http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorenzo Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Takk, er det treningsopplegget der greit i starten? Er det noe dere har erfart der? Noen øvelser det går ann å variere på? Er veldig glad i variasjon. Slenger det inn her: UKE 1 – 4 Øvelse Serier Reps Beinpress 3 8-10 Benkpress med manualer 3 8-10 Sittende roing 2 8-10 Arnoldpress 2 8-10 Nedtrekk foran 2 8-10 Ez-bar curl 2 8-10 Nedpress 2 8-10 Planke 2 <1min UKE 5 – 8 Øvelse Serier Reps Beinpress 3 5-8 Benkpress 3 5-8 Sittende roing 3 5-8 Arnoldpress 3 5-8 Nedtrekk foran 2 5-8 Ez-bar curl 2 8-10 Nedpress 2 8-10 Planke 2 <1,5min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.