Gå til innhold

Vondt i ledd


Kristin Charm

Anbefalte innlegg

Hei og godt nyttår alle sammen! :)

Jeg sliter en del med leddene mine når jeg trener, og i aller størst grad håndleddene. Jeg spiser generelt svært sunt og rent, men tar ikke andre kosttilskudd enn typ sana sol, c-vitamin, kalsium og omega-3 tabletter.

Har noen noe forslag om hva som kan hjelpe mot smertene? Det er ganske hemmende for treningen min, da jeg ikke klarer å fortsette med enkelte øvelser når det gjør så vondt :( Tror ikke det er teknikken som er problemet, det er først i det siste at det har begynt å gjøre vondt, og jeg har gjort øvelsene uten vansker tidligere. Noen råd?

(Vet forresten ikke om jeg la tråden riktig sted, men men) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet inte om det går att køpa i Norge ænnu (evt. får du køpa næsta gång du ær førbi det vackra grannlandet i øst), men glukosamin anvænds som kostillskott før att lindra ømma leder. Ofta hittar du detta før sig eller i blandningar med t.ex metyl-sulfony-metan (MSM).

Men annars hade jag nog varit æn mer sjælvkritisk nær det kommer till utførande och teknik. Oftast ær det dær problemet ligger. Har du någon duktig som kan hjælpa dig kanske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet inte om det går att køpa i Norge ænnu (evt. får du køpa næsta gång du ær førbi det vackra grannlandet i øst), men glukosamin anvænds som kostillskott før att lindra ømma leder. Ofta hittar du detta før sig eller i blandningar med t.ex metyl-sulfony-metan (MSM).

http://www.metrx.com/productpages/?product=017361

^ Dette selges blant annet på Kaliber gym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...