Wilething Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hei. Jeg har trent 4 dager i uka i 4mnder når og opplevd ganske god progresjon. Det kunne absolutt vært bedre, men jeg har laget mitt eget program etter magefølelseprinsippet. Jeg ønsker nå å gå over på noe som ligner mer på 5x5 og litt mer fokus på styrke. litt om meg. Vekt: 83kg Høyde: 188cm Benkpress: 100kg Markløft: 150kg Knebøy: 110kg. Hangups: 11-12 Jeg ønsker et program med fokus rundt disse øvelsene og gjerne noen ekstra for å ta for seg svake punkt. Ser for meg et program hvor jeg har to forskjellige økter hvor økt A blir Mandag og Torsdag mens B blir Tirsdag og Fredag. Har ikke satt meg noen ekstreme mål, men om jeg kunne klart 120 i benkpress, 175kg i mark og 140 i bøy til påske så hadde det vært kult. Jeg har mye å gå på, både innen muskelvekst og ren styrke. Jeg ønsker også å bli ganske mye sterkere i beina. Jeg har alltid hengt etter her og fokuserer nå ganske mye på akkurat dette. Jeg løfter tyngre vekter i mark og bøy med belte pga tidligere prolaps i korsryggen. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26742-tips-til-firedagers-tosplitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rodolfo Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det er vel ikke så mye hokus pokus når det gjelder å øke i styrke. To splitt kjøres jo stort sett fordi man vil ha inn flere øvelser. Hva med A) Benkpress Hantelpres i skråbenk Dips Chins eller nedtrekk Fremoverbøyd roing med stang Markløft Skulderpress Knebøy Benpress Leg curl Leg extension Biceps curl med stang Triceps pusdown Pluss 2 valgfrie mageøvelser Jeg har kjørt et lignende program, som ga meg god fremgang. Varierte med lett og tung dag. 4 x 10 eller 3x3 eller 5 x5, hva jeg følte for, egentlig. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26742-tips-til-firedagers-tosplitt/#findComment-916927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.