Gå til innhold

Kondistest


Popeye

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok selv testene 1mnd etter at jeg hadde fått av gips etter legbrudd. Hadde ikke kondisjonstestene du nevner her, men hadde arbeidstilsyntes test med krav om å gå på mølle i motbakke med bekledning og flaskesett. Selv måtte jeg ikke konkurere om en plass, men bare bestå kravene. Så selv om jeg hadde mer inne så stoppet jeg etter å ha tatt minimums repetisjonene.

Råd om hvor ofte eller hvordan man bør trene føler jeg meg ikke kvalifisert til å gi. Men kan si at jeg syntes minimumskravet var lett i motsettning til hvor fysiskt tungt det er å røykdykke.

Skal du konkurere om en plass som røykdykker så tren på øvelsene og bli best mulig på de så du kan ta flest mulig. Ikke stopp da når du har nådd minimumskravet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...