Gå til innhold

Vondt i stortå


Kari

Anbefalte innlegg

Etter jeg startet med styrke på "ordentlig" for litt over en måned siden,har jeg gradvis fått mer og mer vondt i begge stortær..Jeg trener hjemme og de øvelsene jeg gjør er push-ups på tærne,goblet squats,squats,planke,utfall med vekter i hendene,hipthrust(eller hvordan det nå skrives..) Står jeg for mye på tærene og det kan være det som gjør det? Tærne er ikke blå, men litt hovne..:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke spesielt godt ut, nei. Det kjedelig svaret er nok at du bør ta deg en tur til lege/fysio eller lignende om det ikke gir seg. Hvis det plager deg til daglig er det jo bare dumt å gå rundt med det hvis det er noe som kan fikses lett. Det kan som sagt bare være grunnet litt uvant belastning, men skader aldri å sjekke det opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...