Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil tro at du fikk i deg sterkere saker enn kalkun og ikke var i seng klokka 1? ;)

det er en viss mulighet for at det ble noe vin, og kanskje litt sprit.. :p akkuratt nå, kjenner jeg at spriten kunne jeg kanskje spart meg for...lærer aldri, gjør man vel?

det er en viss mulighet for at det ble noe vin, og kanskje litt sprit.. :p akkuratt nå, kjenner jeg at spriten kunne jeg kanskje spart meg for...lærer aldri, gjør man vel?

Det er de 51 andre ukene i året som teller, ikke den ene uka jula varer... :)

Annonse

Vil tro at du fikk i deg sterkere saker enn kalkun og ikke var i seng klokka 1? ;)

For min del var det god mat, dog ikke kalkun desverre, voksenbrus til langt utpå morgenkvisten, hjemme 8.30, sov to timer og tussla på trening etterhvert.. Var bare godt det:)

Tror dog mine kjære biceps er mer "bakfulle" enn meg i dag, for de verker.. Eller nei.. Vent litt.. Det blei no jæævlig til fylleflexing på nach ja!:D:D

For min del var det god mat, dog ikke kalkun desverre, voksenbrus til langt utpå morgenkvisten, hjemme 8.30, sov to timer og tussla på trening etterhvert.. Var bare godt det:)

Tror dog mine kjære biceps er mer "bakfulle" enn meg i dag, for de verker.. Eller nei.. Vent litt.. Det blei no jæævlig til fylleflexing på nach ja!:D:D

Imponert over at du kom deg på trening idag! Jeg hadde i sjans :(

Imponert over at du kom deg på trening idag! Jeg hadde i sjans :(

Du skal bare vite det, jeg er en syk skrue:p

Jeg elsker å dra på trening dagen derpå, uten stort med søvn..hehe ikke no fetish eller selvpining, bare elsker den fresh'e følelsen jeg får etterpå, spesiellt om jeg svømmer!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...