Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"rudboy skrev:
Vil tro at du fikk i deg sterkere saker enn kalkun og ikke var i seng klokka 1? ;)

det er en viss mulighet for at det ble noe vin, og kanskje litt sprit.. :p akkuratt nå, kjenner jeg at spriten kunne jeg kanskje spart meg for...lærer aldri, gjør man vel?

"camilla88 skrev:
det er en viss mulighet for at det ble noe vin, og kanskje litt sprit.. :p akkuratt nå, kjenner jeg at spriten kunne jeg kanskje spart meg for...lærer aldri, gjør man vel?

Det er de 51 andre ukene i året som teller, ikke den ene uka jula varer... :)

Annonse

"rudboy skrev:
Vil tro at du fikk i deg sterkere saker enn kalkun og ikke var i seng klokka 1? ;)

For min del var det god mat, dog ikke kalkun desverre, voksenbrus til langt utpå morgenkvisten, hjemme 8.30, sov to timer og tussla på trening etterhvert.. Var bare godt det:)

Tror dog mine kjære biceps er mer "bakfulle" enn meg i dag, for de verker.. Eller nei.. Vent litt.. Det blei no jæævlig til fylleflexing på nach ja!:D:D

"Gamla skrev:
For min del var det god mat, dog ikke kalkun desverre, voksenbrus til langt utpå morgenkvisten, hjemme 8.30, sov to timer og tussla på trening etterhvert.. Var bare godt det:)

Tror dog mine kjære biceps er mer "bakfulle" enn meg i dag, for de verker.. Eller nei.. Vent litt.. Det blei no jæævlig til fylleflexing på nach ja!:D:D

Imponert over at du kom deg på trening idag! Jeg hadde i sjans :(

"Helene Drage skrev:
Imponert over at du kom deg på trening idag! Jeg hadde i sjans :(

Du skal bare vite det, jeg er en syk skrue:p

Jeg elsker å dra på trening dagen derpå, uten stort med søvn..hehe ikke no fetish eller selvpining, bare elsker den fresh'e følelsen jeg får etterpå, spesiellt om jeg svømmer!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...