Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvilken kategori jeg skulle plassere dette spørsmålet under, men bestemte meg for at dette var den mest egnede kategorien.

Jeg har hatt en god økning på antall repetisjoner i forhold til vektene jeg trente med, men plutselig har bare all styrke gått nedover. Dette til tross for at jeg ikke har spist mindre eller noe. Før nedgangen skjedde kunne jeg presse 10x135kg, 8x140kg 5x145kg... nå synes jeg 5x125kg er svintungt. Dette er over en 2 måneders periode. hva kan ha skjedd? Noen som har hatt samme erfaring?

Bør jeg ta pause fra knebøy, pause fra beintrening, endre rutine til helt lette vekter, eller noe annet?

setter virkelig pris på hjelp! :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26274-plages-med-kneb%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visste ikke helt hvilken kategori jeg skulle plassere dette spørsmålet under, men bestemte meg for at dette var den mest egnede kategorien.

Jeg har hatt en god økning på antall repetisjoner i forhold til vektene jeg trente med, men plutselig har bare all styrke gått nedover. Dette til tross for at jeg ikke har spist mindre eller noe. Før nedgangen skjedde kunne jeg presse 10x135kg, 8x140kg 5x145kg... nå synes jeg 5x125kg er svintungt. Dette er over en 2 måneders periode. hva kan ha skjedd? Noen som har hatt samme erfaring?

Bør jeg ta pause fra knebøy, pause fra beintrening, endre rutine til helt lette vekter, eller noe annet?

setter virkelig pris på hjelp! :)

Kjøre du bøy ofte eller en gang i uken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...