Gå til innhold

Mandelgrøt


Gjest

Anbefalte innlegg

Leste en artikkel om 8 proteinrike frokoster som fitnessbloggen hadde lagt ut der den ene var oppskrift på mandelgrøt som var følge :

  • 30 gram mandelmel
  • 1,5 dl styrk-melk
  • 1 ss smør (cirka 10 gram)
  • 15 stk mandler (cirka 20 gram)
  • 1 stor frukt (eple, pære)
  • Splenda/Sukrin og salt.

Er det noen som har prøvd den? :-D hørtes veldig godt ut, viss dere har prøvd den kutter dere frukten opp og har den i grøten eller har du den vedsiden av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert megagodt om man liker mandelmel og mandler generelt. Selv synes jeg mandelmel har aaaaltfor mye bismak (smaker kransekake, og det liker jeg heller ikke). Hehe... Sorry, dagens negative fra meg- har herved fått det ut av kroppen :cat:

Hahah, då holder jeg meg positiv siden jeg liker mandler :-D Ha en fin dag vertfall! Godt å få ut det negative, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver du den, så må du oppdatere oss :)

Var veldig godt, en fin start på dagen :-D Du finner bilder og oppskrift på bloggen min ( www.evelone.blogg.no) gjore en liten vri fra den som sto på fitnessbloggen, men er stort sett den samme :-D

Men du er nødt å like mandler, ellers kommer den ikke til å smake noe godt :-D hihi! Ha en fin dag du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...