Acd Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Har vært plaget med magen siden jeg var liten omtrent og merket god forbedring av å kutte ut melkeprodukter med unntak av å steke i smør. Har nå gått ca 2 år slik, og lurer på om intoleransen har blitt bedre, og vil gjerne innføre yoghurt igjen ihvertfall. Å drikke melk og spise rømme har jeg ikke forhåpninger om, men som sagt skulle jeg gjerne likt å innføre en yoghurt ca om dagen. Noen som vet hvordan man kan tre fram i begynnelsen for å venne magen på det, hvor ofte for eksempel og i hvor stor mengde? Takk på forhånd :-) Iløpet av disse to årene har jeg fått sjekket at jeg har glutenintoleranse, mener jeg har lest noe om at det kan "forbedre" en evt melkeallergi/intoleranse, men skal ikke påstå noe her. Noen innspill? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26057-innf%C3%B8ring-av-matvarer-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langsiktig Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Har vært plaget med magen siden jeg var liten omtrent og merket god forbedring av å kutte ut melkeprodukter med unntak av å steke i smør. Har nå gått ca 2 år slik, og lurer på om intoleransen har blitt bedre, og vil gjerne innføre yoghurt igjen ihvertfall. Å drikke melk og spise rømme har jeg ikke forhåpninger om, men som sagt skulle jeg gjerne likt å innføre en yoghurt ca om dagen. Noen som vet hvordan man kan tre fram i begynnelsen for å venne magen på det, hvor ofte for eksempel og i hvor stor mengde? Takk på forhånd Iløpet av disse to årene har jeg fått sjekket at jeg har glutenintoleranse, mener jeg har lest noe om at det kan "forbedre" en evt melkeallergi/intoleranse, men skal ikke påstå noe her. Noen innspill? Ville forhørt med meg legen hadde jeg vært deg. H*n vet nok mer enn de fleste forumbrukerene ang hvilke produkter som er vanlig i starten osv osv osv. Spørsmålet mitt er også: Har du fått påvist at det er melkeprodukter som er synderen? fra start av? At det ikke var gluteintoleransen din som skapte problemene? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26057-innf%C3%B8ring-av-matvarer-igjen/#findComment-897370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acd Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Ville forhørt med meg legen hadde jeg vært deg. H*n vet nok mer enn de fleste forumbrukerene ang hvilke produkter som er vanlig i starten osv osv osv. Spørsmålet mitt er også: Har du fått påvist at det er melkeprodukter som er synderen? fra start av? At det ikke var gluteintoleransen din som skapte problemene? Får gjøre det ja, takk :-) nei, glutenintoleransen fikk jeg ikke vite om før i februar i år, og er vell en 2-3 år siden jeg var på sykehuset å tok tester for melkeintoleransen, men har jo vært plaget i ettertid også, så mulig det var glutenintoleransen.. ikke bare bare dette her, hehe:-) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26057-innf%C3%B8ring-av-matvarer-igjen/#findComment-897488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.