Daenerys Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Poenget mitt var at underspising fører til overspising, overspising fører til underspising, og der er den onde sirkelen igang. Er man konstant sulten spiser man mindre en kroppen vil ha, noe man kanskje må for å holde den fettprosenten man vil gjennom året. Man må spørre seg selv om det er verd det. Sier meg virkelig enig med utsagnene dine her i denne tråden. Jeg er opptatt av å føle meg vel, og ha en sunn og frisk helse og kropp. Samtidig lever jeg ikke av kroppen min(type fitnessgalskap), så personlig er det absolutt ikke verdt det. I det siste føler jeg på at det virker slik som om "alle" skal ha fitnesskroppen, og det beveger seg mer og mer fra det å ha en sunn og frisk helse, til pur kroppsfiksering. På tide med diverse endringer blant endel før alle kommer inn i en slags depressjonståke. lele 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25996-konstant-sulten/page/3/#findComment-896828 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.