Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvilken teori er dette snakk om? Eller var dette bare mest sannsynlig retarded bro science? Hvis dette hadde vært tilfelle tror jeg det hadde vært mer normalt med mutanthender blant folk som daglig bruker hendene sine i jobben.

Upresist skrevet, og godt forklart i posten under til HmKleiva. Teorien(e) det omhandler er forøvrig muskelhypertrofi, om det ikke skulle komme tydelig fram.

Fortsetter under...

Bodd på gård i 25år nå og da gjort tilhørende arbeid. Lempet stein, hugget tømmer/ved med øks frem til jeg fikk min første motorsag som 14 åring, båret kornsekker, lempet høy... Fortsatt tynne piperensere av noen fingre:P

Så den med gårdsarbeid holder ikke ;)

Kommrr vel kanskje ann på hva man ser på som grove/store hender. Det jeg synes er stort trenger ikke være stort i andes øyne:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...