Gå til innhold

Treningsprogram


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! eg og noen venner tenkte å lage eget treningsprogram.

Eg tenkte noen kunne ta ein titt på file under å sei hva som kan endrest eller gjøres bedre.

Eller bare komme med tips :)

Her:

1-2 min pause mellom kvar

A og B er supersett.

Tysdag: Rygg, Biceps og underarm

3D mølle til oppvarming

1. Markløft/rygghev: 3 sett 8-12 reps

2a. Hammercurl 4 sett 6-8 reps

2b. klemme på kliper: til utmattelse, 3 sett

3. Nedtrekk: 3 sett 6-8 reps

4. DragCurl: 3 sett 8-12 reps

5. Kabelroing: 3 sett 8-12 reps

6. Omvendt kabelcurl 2 sett, 12-15 reps

Onsdag: Bein, nakke og mage

Sykkling til oppvarming

1. Bulgarske utfall: 3 sett, 8-12 reps

2. Skulderløft: 4 sett, 6-8 reps

3. Albue til kne: 12-15 reps, 3 sett

4. Legcurl: 4 sett, 6-8 sreps

5. Planken: Til utmattelse, 3 sett

6. Goblet squats: 3 sett, 8-12 reps

Fredag: Bryst, Triceps og skulder

3D mølle til oppvarming

1. Benkpress: 3 sett, 8-12 reps

2. Pushdowns: 4 sett, 6-8 reps

3. Skulderpress med stang: 3 sett: 8-12 reps

4. Flyes: 3 sett, 12-15 reps

5. Liggende franskpress: 3 sett, 6-8 reps

6. Sidehev: 4 sett, 6-8 reps

7. Smal benkpress: 3 sett, 8-12 reps

Gikk ikke veldig innn på det men det er en begynnelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

m

Hei! Hvorfor så mange reps på basisøvelsene? Er målet å gå opp i styrke? Ville gått ned til 3-5 reps, kjørt flere sett :)

e

Hei! Hvorfor så mange reps på basisøvelsene? Er målet å gå opp i styrke? Ville gått ned til 3-5 reps, kjørt flere sett :)

Har endret på det nå :) Men alt ser greit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville lagt inn noen sett med roing, (stangroing, roing liggende på benk, eller sittende roing) på rygg dagen. Hva mener du med "Markløft/rygghev"? Skal du ta trene en av de? Anbefaler å trene begge, rygghev kan være oppvarming til markløft. På "beindagen" din savner jeg uten tvil det man blir sterk av! KNEBØY. Ville trent knebøy, markløft og benkpress 2 ganger i uka :) 1 gang blir veldig lite om man har planer om å få opp styrken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville lagt inn noen sett med roing, (stangroing, roing liggende på benk, eller sittende roing) på rygg dagen. Hva mener du med "Markløft/rygghev"? Skal du ta trene en av de? Anbefaler å trene begge, rygghev kan være oppvarming til markløft. På "beindagen" din savner jeg uten tvil det man blir sterk av! KNEBØY. Ville trent knebøy, markløft og benkpress 2 ganger i uka :) 1 gang blir veldig lite om man har planer om å få opp styrken.

Rygghev var for kompisen min som hate markløft. men for all del kan ta det og. Hørt at goblet squats er bra teknikk trening for knebøy, derfor starter eg med det. Tusen hjertelig for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...