Sknerten Skrevet 13. november 2013 Skrevet 13. november 2013 Kan jeg bare spørre om en ting om Omega 3. Hvor viktig er det å bruke det? Jeg tar 2 kapsler daglig (anbefalt på pakka er 2-4) merker med starting strenght programmet at jeg får vondere i sener og ledd og muskelfester enn sliten i musklene til tider.. Vil Omega 3 hjelpe mot dette? Andre ting? Burde jeg øke dosen? Siter
Broseidon Skrevet 13. november 2013 Skrevet 13. november 2013 Dette ble nettopp diskutert her Jeg står ved det jeg mener om at 3-5 gram Omega 3 er effektivt og bra. Det finnes de som får i seg mer enn dette også uten å ta noe skade av dette. Legg merke til at det er snakk om kun fiskeolje og ikke fiskeolje + vitamin A f.eks! Hvis det omega3-tilskuddet du tar inneholder andre ting i tillegg til omega 3 ville jeg fulgt pakningsvedlegget. Hvis ikke kjør på! Siter
Indiska Skrevet 13. november 2013 Skrevet 13. november 2013 Kommer ann på hva du spiser til vanlig. Spiser du fet fisk (150g) 2-3 ganger i uka, så er det innafor. Ha gjerne makrell i tomat/laks/ørret på brødskivene også - så slipper du tilskudd Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.